Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Reiser til London i mars med en seksåring og to små som blir tre år i mai. Besteforeldre blir med. Hva kan vi finne på med så små barn? Anonymous poster hash: 59995...220
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 hadde jeg aldri gjort, blir stressende Anonymous poster hash: 9ab89...569
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Akvariet London Zoo Legoland Windsor Rainforest Cafe Kjøre 2etasjes buss Mate ekorn i Hyde Park Hamleys Toy Kingdom på Harrods Disney butikken Disney Cafe på Harrods Natural Science Museum, med dino-skjelett (gratis) Superbillige barneklær på Primark (ikke så super kvalitet) Gap, Marks and Spencer, Zara, Next, H&M (billigere og større utvalg!) Anonymous poster hash: 56724...dc9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Det har vi gjort to ganger. Det går fint. Men du bør regne med at turen hovedsaklig blir på barnas premisser og ikke nødvendigvis dine. Det aller morsomste for våre små har vært 2. etg i bussene. Så vi kjørte en del buss. Og hamleys er et masete must. London eye er gøy og akvariet rett i nærheten, og lekeplassen. Vi spiste frokost og lunsj i kafeer med vindusplass så vi kunne sitte og se på alle menneskene. Har også sett "stomp" med barna, valgte denne forestillingen fordi man ikke må kunne engelsk for å få utbytte av det. Men da var nok minste vår litt mer enn tre. Og vi har også fått til en time på top shop og litt annen voksenmoro! Dere får det sikkert fint. Vi har kost oss. Anonymous poster hash: 2aba8...b54
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Hadde ikke giddet å ta med treåringene. Særlig ikke hvis de skal ha med vogn. Hadde med 5-åring en gang, det var supert. Vi var på Lion King blant annet. Anonymous poster hash: a711c...c77
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Vi har vært veldig mye på storbyferie med våre 2 barn, deriblant flere ganger i London! Anbefales på det varmeste, og kommer til å bli en flott tur, på barnas premisser. Ta for all del med barnevogn, det er et must på storbyferie med barn! Små føtter blir fort slitne! (Er det tvillinger hadde jeg droppet tvillingvogn og heller tatt med to reisetriller. Selv har vi brukt vogn frem til barna våre begynte på skolen når vi har vært på storbyferie. De kan hvile føttene innimellom og vi får gått og opplevd mer. Vogn går bra i alle byer! Har bl.a. vært i New York, SAN Fransisco, Roma, Berlin, Madrid, London, Paris, Amsterdam og Barcelona med vogn og små barn, det går supert! Lykke til og kos dere i London. Et annet tips er å ta med bæresele, har brukt det en del i storbyer. Av og til når minste satt i bæresele, lånte eldste vognen for å hvile beina litt Anonymous poster hash: d5e12...4f5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Anbefaler taxibåt istedenfor Undergrunden der det er mulig! Anonymous poster hash: 41f75...333
Mrs. Kaizer Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Å, blir svett bare av tanken.. Tenk i rushet på undergrunnsbane, der du egentlig har nok med å passe på deg selv og i tillegg skal ha ansvar for 2 3-åringer.. Hadde jeg aldri gjort!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Tusen, tusen takk for så mange svar. Tar med tvillingtrille. Har den minste til MacLaren. Håper det går bra. Skal sjekke ut alle tipsene deres. Siden vi har med besteforeldre, satser vi på å dele oss litt. En kveld for mannen, bestefar og seksåringen på fotballkamp, en date for meg og mannen, en shoppingdag for meg og mamman min+ en tur på teater. Har leid leilighet via airbnb, håper vi blir fornøyd med det. Anonymous poster hash: 59995...220
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Hadde ikke giddet å ta med treåringene. Særlig ikke hvis de skal ha med vogn. Hadde med 5-åring en gang, det var supert. Vi var på Lion King blant annet. Anonymous poster hash: a711c...c77 Kan nesten ikke la dem være alene hjemme heller.😉😉 Anonymous poster hash: 59995...220
beef sister Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 London er en super by for barn! Forsøk å unngå offentlig transport under peak hours (06.30-09.30 og 16.00-19.00). Det er kaotisk, fullt og dyrere å reise da. Hamleys (det er et mindre mareritt der hvis dere er der enten rett etter åpningstid eller rett før stengetid). En haug med museer (f.eks. Pollock's Toy Museum http://www.pollocksmuseum.co.uk/, Madame Tussauds, National History Museum, The Science Museum (veldig bra), Sea Life, En haug med kule lekeplasser, for eksempel Diana Memorial Playground: https://www.royalparks.org.uk/parks/kensington-gardens/things-to-see-and-do/sports-and-leisure/diana-memorial-playgroundeller Coram's Fields: http://www.coramsfields.org/ Ellers er Children's Story Centre ganske kult: http://www.discover.org.uk/ Og dette har jeg lyst til å prøve: http://www.hobbledown.com/- men har ikke gjort det enda. Står derimot mye bra på nettet. Det er ikke i London, da, men litt utenfor - så kanskje ikke det beste for en storbyferie over noen dager, men det kan dere jo vurdere selv.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 Å, blir svett bare av tanken.. Tenk i rushet på undergrunnsbane, der du egentlig har nok med å passe på deg selv og i tillegg skal ha ansvar for 2 3-åringer.. Hadde jeg aldri gjort! Vi er fire voksne som skal passe på tre barn. Det bør vel gå fint? Anonymous poster hash: 59995...220
beef sister Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Å, blir svett bare av tanken.. Tenk i rushet på undergrunnsbane, der du egentlig har nok med å passe på deg selv og i tillegg skal ha ansvar for 2 3-åringer.. Hadde jeg aldri gjort!Vi er fire voksne som skal passe på tre barn. Det bør vel gå fint? Anonymous poster hash: 59995...220 Jeg klarer helt fint tre barn alene, det er nærmest et under hvis fire voksne ikke klarer å holde kontroll på det samme antallet. Unngå bare peak hours, som jeg skrev over.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #15 Skrevet 18. februar 2015 Å, blir svett bare av tanken.. Tenk i rushet på undergrunnsbane, der du egentlig har nok med å passe på deg selv og i tillegg skal ha ansvar for 2 3-åringer.. Hadde jeg aldri gjort! Vi er fire voksne som skal passe på tre barn. Det bør vel gå fint?Anonymous poster hash: 59995...220 HI, noen blir stresset av ingenting Anonymous poster hash: 56724...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå