Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg meldte meg inn på en datingside før jul og betalte abonnement der for et halvt år. For en mnd siden traff jeg er fyr (ikke på nett) og skulle slette profilen der. Men det gikk vist ikke før abonnementet går ut. Så hva gjør jeg? Sier det som det er til han fyren eller la vær og si noe? Syns det er flaut og si at jeg har profil der, men samtidig kjipt hvis han plutselig skulle fått høre av noen om en stund at kjæresten hans har profil på en datingside.. Jeg er jo ikke aktiv der nå da men likevel. Anonymous poster hash: 68acc...dc3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Tja, si det i en bisetning, ikke lag en stor sak av det.. eller spør om han har erfaring med datingsider siden du tydeligvis er "fanget" i nettet vet han hvordan du slipper fra det da du bare synes medlemskapet er ganske plagsomt... jeg ville nok nevnt det, men prøvd å unngå å gjøre det til en stor sak.. ville bare flirt av det, og slik skjønner han også at det ikke er noen stor greie.. Anonymous poster hash: acd49...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå