Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Må ta fragmin morgen og kveld pga graviditet, har erfaring med disse sprøytene fra tidligere, og den erfaringen er ikke god.. Tips, bortsett fra Emlakrem? Sist gang måtte jeg ta etter sykdom, og det var etterhvert så vondt at jeg hylte av smerte (traff arr, blodutredninger etc) og gjemte hodet i puta. Setter dem ikke selv... Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Du må nesten sette sprøyta på forskjellige steder dersom du opplever de problemene du beskriver. Anonymous poster hash: 851b3...7ce
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Du må nesten sette sprøyta på forskjellige steder dersom du opplever de problemene du beskriver. Anonymous poster hash: 851b3...7ce Det vet jeg såklart, men til slutt er det faktisk ikke steder igjen å dtikke uten å treffe arr osv. Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Du må nesten sette sprøyta på forskjellige steder dersom du opplever de problemene du beskriver. Anonymous poster hash: 851b3...7ce Det vet jeg såklart, men til slutt er det faktisk ikke steder igjen å dtikke uten å treffe arr osv.Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1 Arr over hele kroppen..? Anonymous poster hash: 851b3...7ce
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Du må nesten sette sprøyta på forskjellige steder dersom du opplever de problemene du beskriver. Anonymous poster hash: 851b3...7ce Det vet jeg såklart, men til slutt er det faktisk ikke steder igjen å dtikke uten å treffe arr osv.Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1 Arr over hele kroppen..? Anonymous poster hash: 851b3...7ce Nei, på magen sprøytene etterlater blodutredninger og masse arr.. Får kuler på 4-5 cm. Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Sprøyt væsken SAKTE inn!! Anonymous poster hash: dbae2...992
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Sprøyt væsken SAKTE inn!!Anonymous poster hash: dbae2...992 Det er forsøkt det er bedre enn fort, men allikevel uutholdelig... R det bare jeg som får masse arr osv?? Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Du må nesten sette sprøyta på forskjellige steder dersom du opplever de problemene du beskriver. Anonymous poster hash: 851b3...7ce Det vet jeg såklart, men til slutt er det faktisk ikke steder igjen å dtikke uten å treffe arr osv.Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1 Arr over hele kroppen..?Anonymous poster hash: 851b3...7ce Nei, på magen sprøytene etterlater blodutredninger og masse arr.. Får kuler på 4-5 cm.Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1 Merkelig at du får sånne kuler, synes jeg. Men uansett kan du jo sette sprøytene andre steder enn på magen. Anonymous poster hash: 851b3...7ce
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Du må nesten sette sprøyta på forskjellige steder dersom du opplever de problemene du beskriver. Anonymous poster hash: 851b3...7ce Det vet jeg såklart, men til slutt er det faktisk ikke steder igjen å dtikke uten å treffe arr osv.Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1 Arr over hele kroppen..?Anonymous poster hash: 851b3...7ce Nei, på magen sprøytene etterlater blodutredninger og masse arr.. Får kuler på 4-5 cm.Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1 Merkelig at du får sånne kuler, synes jeg. Men uansett kan du jo sette sprøytene andre steder enn på magen.Anonymous poster hash: 851b3...7ce Ingen leger har reagert på det, de har sagt det er normalt. Det er blodutredelser, de kulene, som blir arr. For meg er det kanskje vepsestikk x 5.. Kan man bruke Emlakrem to ganger daglig som gravid, forresten? Står det er greit i terapeutiske doser, men hva er en terapeutisk dose... Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #10 Skrevet 18. februar 2015 Idag skal jeg forsøke å sette selv, tips? Han skal vise mg hvordan jeg skal gjøre det, men føler meg ikke helt sikker. Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Koneogkone+2jenter Skrevet 18. februar 2015 #11 Skrevet 18. februar 2015 Du kan sette i lårene også ihvertfall. Da får du litt mer å variere på. Skjønner deg godt, hadde slitt med å sette det to ganger i døgnet på meg selv, lettere på andre.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #12 Skrevet 18. februar 2015 Jeg klarte det ikke, for mye stress, prøver i morgen kveld. Smertene er ikke så ille enda, men kulene har ikke dukket opp. Lårene ok, men man må vel passe på å ikke treffe muskler. Anonymous poster hash: 7d8bb...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå