Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Søsteren min er 18år og nettopp fått seg ny kjæreste som postet en helt psykotisk status på fb nylig. Han tålte ikke diskusjon og kalte meg mye stygt, blant annet drittunge og at han ville spy av meg og ikke har respekt. Han skulle unnskylde seg, men gadd ikke likevel. Nå ville søsteren min ta meg mine to eldste på noe imorgen. Jeg sa at det var greit om hun var alene, men at jeg ikke kunne la barna mine omgås han hun er sammen med pga det han har sagt og gjort mot meg. Nå orker jeg ikke å forholde meg til denne personen mer, de har vært sammen i 4 mnd og hun som aldri har hatt kjæreste før mener han er den store kjærligheten. Det var jeg som hadde den tråden hvor jeg kopierte det han skrev og la det ut her. Anonymous poster hash: 04ed9...171
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Kan du ikke legge ved linken til den andre tråden da? Anonymous poster hash: 71436...9ed
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg hadde ikke unngått han men heller latt han vite at du har en plass i din søsters liv. La din søster se hvor koko han er. Forhold deg rolig og la han drite seg ut men sett han på plass hvis han flyter for mye utover. Anonymous poster hash: 37273...054
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Ja, jeg hadde gjort det samme. Den statusen var jo helt insane, jeg hadde aldri latt barna mine være i nærheten av en sånn psycho fyr. Anonymous poster hash: b1211...11a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Håper virkelig søsteren din VÅKNER!!!!! Lykke til! Anonymous poster hash: 35ee4...d80
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Her er den andre tråden http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144197927-hva-tenker-dere-om-denne-personen-ang-status-på-fb-langt/page-4#entry147012379 Vet ikke hvordan det er å kopiere lenke med mobil. HI Anonymous poster hash: 04ed9...171
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Da har jeg lest gjennom den andre tråden din, og jeg kan rett og slett ikke sette ord på hvor provosert jeg ble av hva han skrev - men på en annen måte ikke, for det er jo ingen tvil om at han mangler noe et sted. Penis, kanskje (ok, en dårlig spøk, beklager).Jeg ville faktisk holdt meg langt unna ham bare etter uttalelsen på FB. Det han skrev til deg i tillegg, beviser bare at han faktisk ER gal på noe vis. Det kunne vært noe "humoristisk" ved det han skrev (for den som liker sånt), men det var ikke det. Han var stein alvorlig, og så presterer han ved å si sånt til noen som helst (det han sa til deg)! Jeg ville ikke satt min fot i nærheten av ham (og særlig ikke barna mine!). Ikke om han så ba om unnskyldning hundre ganger. Han evner ikke til å be om unnskyldning med den mening å bli tilgitt. Han vil gjøre det kun for syns skyld (om han i det hele tatt gjør det da, og ikke tror du bare har glemt du. Du har tross alt bare vagina, du, du må jo lære alt fra bunnen av, så å forlange en unnskyldning fra en penis er vel "over din stand")... Han er ikke apatisk (ja, jeg leste at han hadde trukket tilbake akkurat det), han bare evner ikke til å se andre enn seg selv og sitt. Han kan ikke se ting fra andres perspektiv. At homofile ikke kan se det gode... At menn er brødre, kvinner søstre... Hva røyker han for noe?! Jeg håper din søster tar til fornuften! Jeg ville vært veldig bekymret for henne, og jeg tror denne mannen kan ha evner til å manipulere og hjernevaske. Hva blir det neste? At han er Jesus? At han er Jehova, og kan bringe alle mennesker til paradis? Herregud, han er helt sprø! Anonymous poster hash: 71436...9ed
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Takk!!! Du setter ord på nøyaktig mine tanker! Jeg føler nå i etterkant (innimellom) at jeg reagerte for kraftig, men når jeg leser gjennom det han skrev så koker det opp igjen. Jeg orker rett og slett ikke å ofre verken tid eller tanker på dette mennesket. Anonymous poster hash: 04ed9...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå