Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Har vært gift i 13 år og to barn. Har i det siste (året) merket at fruen setter meg ganske så langt bak i rekken. Bare lurer på om det er sånn det blir etter 15 år i sammen. Jeg føler det ikke sånn, men er heller ikke så sosial av meg. Ikke så ofte hun er ute heller, men da dolles og sminkes det i to dager før man drar ut. Og ut i fra hva jeg har fått høre så blir det litt småflørting på byen. Jeg er litt småstressa på det siden det er en "gjenganger", hva om hun det plutselig blir følelser? Eller er det sånn man holder seg "fresh" etter sammen fyren i alle år:) Skal vi ut på noe er det liksom ikke så nøye, hun mener det er sånn det er. Anonymous poster hash: 1458b...521
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 D er ikke sånn d er.... sorry.... Hun er ute på "eventyr", ute etter oppmerksomhet og bekreftelse.... Sier IKKE at hun er utro, men veien kan være kort om anledningen byr seg... Men d er nå MIN mening! Anonymous poster hash: e6c75...383
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Er jo i de baner jeg tenker da. Skal flytte til sommeren og tenker jo at hun holder ut så lenge unga er i hus. Vi begge er opptatt av at unga skal ha det godt og vi har det fint i kvardagen. Er det noe trøst i at han og har barn. Er det bare to foreldre som lever livet litt? Anonymous poster hash: 1458b...521
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Dessverre umulig å svare på.... Synes synd i deg!! Du må selv avgjøre hva du skal akseptere! Jeg hadde IKKE akseptert d!! Anonymous poster hash: e6c75...383
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har 15 år med min mann også og ja, skal jeg ut doller jeg meg, flørter og nyter oppmerksomhet jeg evt får. Men det stopper der! Jeg har ingen gjenganger og har ingen planer om å gjøre min sjalu eller utsette meg selv for unødige fristelser. Den største synlige forskjellen mellom meg og din fru er nok dog at jeg bruker minst like mye tid på utseende skal jeg noe som kan sammenlignes med mannen. I fjor var vi ei uke i syden alene og jeg tror nok jeg brukte veldig mye mer tid på innholdet i kofferten enn mannen ihvertfall Og jeg var nok langt mer pyntet enn nødvendig, men det var så utrolig digg med en uke hvor min største bekymring var fargen på neglakken og hvor jeg hadde tid til å gjøre noe med det Hadde jeg vært deg hadde jeg overrasket fruen med ei uke alene på voksenhotell etc, i håp om å finne igjen romantikken Anonymous poster hash: 22981...320
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Alle luker bekreftelse? Trenger ikke være mer enn å vite at man fortsatt er attraktiv er lettere å føle det om ikke mannen er på "slep" såklart! Kan gjerne stoppe der! Anonymous poster hash: 55072...923
Kyllingbein Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Jeg er sånn. Sminker meg, og hygger meg i andres selskap ute på byen. Mannen har ikke noe imot det da. Har aldri vært utro og har ingen interesse av det heller. Vi har vært sammen i 12.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Det er deilig å få bekreftelse på byen, men det betyr ikke at man er utro av den grunn. Jeg har vært 17 år sammen med mannen, men elsker å være jente når jeg kan. Dvs lang forberedelse/sminketid, inkl lakke tånegler. Sånt jeg sjelden gjør til vanlig Etter et langt liv sammen er det lite spenning igjen, sånn er det bare, man kjenner hverandre ut og inn. Når min mann gjør noe uventet blir jeg litt småforelsket. Hvem er dette?! Hva med å ta ansvar for å gjøre det litt mer spennende i heimen? Du er jo ansvarlig for det selv? Gjør noe totalt unormalt Anonymous poster hash: 40075...965
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Takker for innspill😃 Finner på ting vi og, små helgeturer uten barn, kino, middag og konserter. Føler det er jeg som kommer på det hele tiden. Stoler jo på henne, bare hodet som må lufte seg litt😃 Vil jo det beste for barna, men måte på hvor lenge man holder ut visst man ikke har det godt med seg selv. Ny dag i morgen med nye muligheter😃 Anonymous poster hash: 1458b...521
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Jeg er også sånn når jeg en sjelden gang går ut. Jeg bruker langt tid på sminken og doller meg opp med kjole og høyhæla sko. Jeg nyter oppmerksomheten jeg får av det motsatte kjønn på byn, danser, flørter og koser meg. Jeg synes det er godt med litt "fritid" fra mann og barn Men jeg har aldri noen sinne vært utro eller har planer om å være det. Anonymous poster hash: 43bfb...e2d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 "Ser" du henne? Gir du henne ros og anerkjennelse? Komplement og varme blikk? Jeg får ikke et eneste komplement! Jeg må ta armene hans og tvinge de rundt meg for å få en klem. Jeg nærmest holde han fast for å få et kyss! Og har jeg pyntet meg,fnyser han: "skal du gå sånn? Hvorfor har du pyntet deg sånn?" Ikke et godt ord eller et smil eller anerkjennelse noe sted! I hverdagen er det også bare kritikk! Vi samarbeider godt om ungene, tre gutter. Men ellers er det nok ikke mye her som ligner et godt samliv! Når jeg pynter meg før jeg går ut er det i håp om at han skal se meg! At han skal finne meg attraktiv,få lyst på meg,si noe fint til meg! Men det skjer aldri! Ang andre menn og oppmerksomhet trenger jeg kkke å sminke meg/kle meg fint for å oppnå det. Jeg ønsker ikke oppmerksomhet heller! Jeg vil bare føle meg fin! Og jeg vil at han jeg ble sammen med skal synes jeg er fin.. Men det gjør han tydeligvis ikke. Han er bare sur! Anonymous poster hash: 47682...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå