Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Skal til London i mars, noen tips til hva man kan finne på? Restutanter? Shopping? Hva MÅ man kjøpe i London? Alle tips mottas med stor takk:) Anonymous poster hash: 1bfc2...aa0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Camden marked er kjempebra, synes jeg. Elsker Primark og Forever 21. Må alltid innom Hamleys for å kjøpe kule leker til ungene. "Thriller" på teater er fantastisk - i hvert fall hvis du er gammel fan Anonymous poster hash: 7a3c5...616
Iselilja Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Med eller uten barn? Enig ang Camden. Også en stor hit blant barna her (9 og 10 år).
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Med eller uten barn? Enig ang Camden. Også en stor hit blant barna her (9 og 10 år). Uten barn. Jeg og mannen som reiser:) Anonymous poster hash: 1bfc2...aa0
Gjest Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Jeg syns det var litt av en opplevelse å spise lunch på The shard. Vi har på Hutong. Må bestille bord. London eye Natural history museum st.paul's cathedral tower of london Noen av stedene vi var som jeg anbefaler
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 We spiste middag på AquaShard, nydelig mat og fantastisk utsikt av London by night Lunsj om du vil se i dagslys Afternoontea på The Wolseley er en fin, litt posh, opplevelse. Liker dere indisk så kan dere gå på Cinnamon Soho i Theater District. Dere bør booke bord, dersom dere ikke bare stopper på første og beste sted. En musical er jo alltid verdt å få med seg, så d spørs hva dere liker. "The Phantom of the Opera" er en klassiker og "the mother of ALL musicals", den har gått i over 25 år og har FANTASTISKE kulisser. En opplevelse!! Bruk undergrunnen, kjøp Oystercard, sus rundt Hamleys, Harrods, Oxford St., Regent St., Covent Garden er jo alltid stas. Jeg kjøper alltid forkjølelsesmedisin og paracetamol. Digger Boots Så er d div. godteri jeg bare MÅ ha God, I looooooove London!! :* Anonymous poster hash: 06690...1f6
Kathrine. Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Lastminute.Com Bra priser på billetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå