Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hvor kjøper dere det? Synes det er så dyrt på disse babybutikkene, og vil jo ha tre fire stykker å bytte på minst. Gjør heller ikke noe om de er komfortable og ser ok ut Anonymous poster hash: feeae...8cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har kjøpt et par stk på Cubus. Kostet vel 179,- pr.stk . Behagelige og fine å ha på, men innser at jeg må opp i en størrelse som ikke er å oppdrive på "normale" butikker, da disse allerede begynner å bli små, før jeg i det hele tatt har født Anonymous poster hash: 1acf0...bb6
Jezebel Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Man skal amme babyen, ikke bh'en. Sorry, måtte bare😋 Jeg kjøpte min beste ammebh på Change. De hadde ikke så stort utvalg i bh'er uten spiler, men den jeg kjøpte var fantastisk. Mener å huske at den kostet rundt 200 kr. Kjøpte også en bh på Cubus men den var så dårlig at jeg ikke vil kalle den en bh engang. Mer hold i mannens t-skjorter.
Koneogkone+2jenter Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Kjøpte på lindex, to i en pakke, type stretch stoff. Supergode, bruker de enda selv om jeg sluttet å amme for litt siden. Orker ikke stive BHer med spiler osv enda.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Jeg passet ingen behåer på "vanlige" butikker. Jeg fikk på meg et par stykker fra HM, men passformen var elendig, var ingen støtte i (uten spiler), og brystene så slappe og fæle ut i dem. Jeg kjøpte faktisk mine på Sparkjøp - beste behåene jeg har hatt! Jeg brukte de faktisk lenge etter jeg sluttet å amme... De var med spiler da, heldigvis, ellers ville brystene mine vært ved navlen... Men det var gode spiler, jeg merket ingenting til dem. Denne gangen skal jeg forsøke Change - jeg har hørt så mye bra om vanlige behåer der, så ammebehåene er vel også av det bedre slaget, tenker jeg. Anonymous poster hash: f5a10...6f3
Lille krøll Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Elsket mine fra change. Er med spiler men det skal gå fint om du har riktig strl i bh, da klemmer den ikke på melkegangene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Ammet to barn, prøvde forskjellige. Change var best nå med sistemann. Tror Triumf sin var den jeg brukte med førstemann. Anonymous poster hash: e2e63...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå