Gå til innhold

amme bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere det? Synes det er så dyrt på disse babybutikkene, og vil jo ha tre fire stykker å bytte på minst.

Gjør heller ikke noe om de er komfortable og ser ok ut :)

Anonymous poster hash: feeae...8cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et par stk på Cubus. Kostet vel 179,- pr.stk . Behagelige og fine å ha på, men innser at jeg må opp i en størrelse som ikke er å oppdrive på "normale" butikker, da disse allerede begynner å bli små, før jeg i det hele tatt har født  :roll:

Anonymous poster hash: 1acf0...bb6
Skrevet

Man skal amme babyen, ikke bh'en.

Sorry, måtte bare😋 Jeg kjøpte min beste ammebh på Change. De hadde ikke så stort utvalg i bh'er uten spiler, men den jeg kjøpte var fantastisk. Mener å huske at den kostet rundt 200 kr. Kjøpte også en bh på Cubus men den var så dårlig at jeg ikke vil kalle den en bh engang. Mer hold i mannens t-skjorter.

Skrevet

Kjøpte på lindex, to i en pakke, type stretch stoff. Supergode, bruker de enda selv om jeg sluttet å amme for litt siden. Orker ikke stive BHer med spiler osv enda.

Skrevet

Jeg passet ingen behåer på "vanlige" butikker. Jeg fikk på meg et par stykker fra HM, men passformen var elendig, var ingen støtte i (uten spiler), og brystene så slappe og fæle ut i dem. Jeg kjøpte faktisk mine på Sparkjøp - beste behåene jeg har hatt! Jeg brukte de faktisk lenge etter jeg sluttet å amme... De var med spiler da, heldigvis, ellers ville brystene mine vært ved navlen... Men det var gode spiler, jeg merket ingenting til dem. 

Denne gangen skal jeg forsøke Change - jeg har hørt så mye bra om vanlige behåer der, så ammebehåene er vel også av det bedre slaget, tenker jeg. 

Anonymous poster hash: f5a10...6f3
Skrevet

Elsket mine fra change. Er med spiler men det skal gå fint om du har riktig strl i bh, da klemmer den ikke på melkegangene.

Skrevet

Ammet to barn, prøvde forskjellige. Change var best nå med sistemann. Tror Triumf sin var den jeg brukte med førstemann.

Anonymous poster hash: e2e63...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...