Gå til innhold

Jeg lukter som en fisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har spist fisk, spesielt torsk, lukter underlivet mitt fisk i et par dager. Samme med reker. Spiser jeg det så lukter jeg reke i et par dager. Flere som opplever dette?

Mannen lukter også stramt etter torskemiddagen. Urk... :/

Anonymous poster hash: 36f85...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, du er hva du spiser :) Akkurat som at spermen smaker uggen når han har spist asparges. Folk fra Japan synes vi nordmenn lukter surt, som i sur melk. Man er hva man spiser :)

Skrevet

Tviler veldig sterkt på at høna di lukter fisk fordi du har spist fisk altså......

Dra til legen og nevner du "fiskelukt" får du sannsynligvis medisiner for bakteriell vaginose -noe som er ledig vanlig. Kan komme og gå og gjerne lukte verre etter samleie etc. Mulig du må ta en GU så får du jo svar..

Anonymous poster hash: 5d850...1c3

Skrevet

Tviler veldig sterkt på at høna di lukter fisk fordi du har spist fisk altså......

Dra til legen og nevner du "fiskelukt" får du sannsynligvis medisiner for bakteriell vaginose -noe som er ledig vanlig. Kan komme og gå og gjerne lukte verre etter samleie etc. Mulig du må ta en GU så får du jo svar..

Og mannen din må også behandles til info hvis d er det.. Han har det gjerne han også uten like symptomer

Skrevet

Dra til legen og nevner du "fiskelukt" får du sannsynligvis medisiner for bakteriell vaginose -noe som er ledig vanlig. Kan komme og gå og gjerne lukte verre etter samleie etc. Mulig du må ta en GU så får du jo svar..Anonymous poster hash: 5d850...1c3

Med det lukter jo bare når jeg har spist torsk og reker. Varer et par dage og så er det borte.

Anonymous poster hash: 36f85...16f

Skrevet

Jeg stinker reker der nede hvis jeg spiser reker. Spiser jeg hvitløk lukter jeg hvitløk der nede. Det går over etter en dag eller to.

Det er helt normalt og har ingen ting med bakteriell vaginose å gjøre, selv om det også lukter fisk. 

Anonymous poster hash: 1ec97...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...