Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Prøvd den og er dere fornøyd? Er en jungel av barnemat. Er det noen merker jeg bør styre unna? Anonymous poster hash: 1c32b...b89
Keiserpingvin Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg styrer unna Nestlé. Velger det som er økologisk og tilsatt lite sukker. Bruker lite ferdigmat, men om jeg kjøper glass blir det gjerne Hipp eller Ella's kitchen. Smoothiene til Ella's kitchen er veldig populære her.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har sett på innholdsfortegnelsen på produktet om jeg har følt behovet, merket eller hvorvidt det er økologisk eller ikke har jeg aldri brydd meg om. Ellas Kitchen er vel kurant det, men jeg synes det er for dyrt å bruke til daglig. På tur og på besøk er det veldig greit med disse posene, men ellers har vi holdt oss til fruktmos og middager på beger/glass (i den grad vi har brukt ferdigbabymat). Er det 13-14 kroner fruktmosposen koster? Det er ikke mye som er oppi den.... Anonymous poster hash: 25447...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå