Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Noen som har tips til hvor man får kjøpt en 3 i 1 barnevogn, en slik hvor hardbag , sportsvogn og bilstol er inkludert?? Har hørt om flere nettbutikker som selger rimelige vogner og blitt tipset om www.den-lille-barnebutikken.no Noen som kjenner til denne nettbutikken og om det går an å se disse vognene "live"?? Anonymous poster hash: cd596...650 Anonymous poster hash: cd596...650
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har sett et par 3 i 1 vogner på finn. Ellers har jeg kun sett dem på ebay. Selv er jeg fornøyd med å kjøpe vogn brukt. De blir jo ikke særlig slitt av å ha blitt brukt til et barn eller to, samt at jeg regelrett nekter å bruke 10 000 + for en vogn. Anonymous poster hash: c3610...cc7
Appelsinpiken Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Ville ikke stolt på de bilstolene. Men man får jo kjøpt adapter til de fleste ganger.
Lykken_er_tre Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg kjøper brukt av samme grunn som er blitt sagt. Jeg plent nekter å kaste bort så mye penger på noe som barnet bruker så kort., da tenker jeg på bagvogn. Erfaring sier at ettersom behovene forandrer seg og en blir kjent med barnet ser en seg om etter en annet type sportsvogn senere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå