Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg står foran i speilet seg jeg de 2 første ribbeina under kragebeinet.

Er det normalt? Ser ikke videre flott ut akkurat.

Anonymous poster hash: 50894...467
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"foran speilet"       "ser jeg, ikke seg jeg" :D  Trykket litt fort.

HI

Skrevet

Ingen som har sånn? Jeg er faktisk 174cm og veier 68,5 kg.

Skrevet

Ingen som har sånn? Jeg er faktisk 174cm og veier 68,5 kg.

Har sett mange veldig tynne som har det. Ikke pent. Jeg elsker tynne kropper, men er ikke pent når ribbeina stikker ut.

Anonymous poster hash: 3aa92...2ca

Skrevet

ja, her er mine veldig store, de stikker mer ut enn normalt, så uansett hvor stor jeg i utgangspunktet er så kan jeg se de. kragebeina er ikke så tydelige men "brystbena" er synlige hele tiden.

Anonymous poster hash: a7f4c...360
Skrevet

Jeg ser flere som har det, enkelte uten å være særlig tynn også. Jeg hadde ikke synlige da jeg hadde BMI på 15, så det er jo en indikasjon på at det er individuelt. Jeg har heftige kragebein, men har aldri sett mine øverste ribbein. Husker at jeg så det først i Friends, der både Rachel og Monica har slike synlige bein, og de er jo helt normale i kroppsfasong :)

Anonymous poster hash: 82a74...6f9
Skrevet

Min venninne er 90 kg og har to markerte ribbein på hver side. Hun er bare bygget sånn. Hun har ellers "valker" på magen, men akkurat der med ribbeina går valken inn, og ribbeina synes. 

Jeg er normalslank, og ribbeina kan skimtes, men det er ikke sånn at man "usjer" seg over synlige ribbein. De er endel av fasongen, og ikke noe sånn "oi, jeg ser ribbeina dine, jeg". 

Anonymous poster hash: feec9...491
Skrevet

Min venninne er 90 kg og har to markerte ribbein på hver side. Hun er bare bygget sånn. Hun har ellers "valker" på magen, men akkurat der med ribbeina går valken inn, og ribbeina synes. 

Jeg er normalslank, og ribbeina kan skimtes, men det er ikke sånn at man "usjer" seg over synlige ribbein. De er endel av fasongen, og ikke noe sånn "oi, jeg ser ribbeina dine, jeg". 

Ops, jeg hoppet glatt over at du skrev under kragebeina. 

Jeg tror aldri jeg har hatt synlige ribbein der oppe, uansett hvor tynn jeg har vært. Jeg har aldri lagt merke til noe i hvert fall (og jeg var virkelig tynn i tenårene). Kragebeina mine forsvinner ganske greit om jeg bikker 75 kg (heldigvis slanket meg, jeg var smellfeit som 75 kg)

Min venninne på sine 90 kg har verken synlige ribbein der oppe, ei heller kragebein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...