HeltLykkelig â„â„ Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg forslĂ„r at man oppretter et "perfekt-forum". SĂ„ kan alle som er perfekt, skriver kun om de rette tingene og ikke har skrivefeil henge der inne i lykkeland. SĂ„ kan vi med dĂ„rlig humor, dumme spĂžrsmĂ„l, teite svar, dĂ„rlig kosthold, feil smak og som er litt usikker pĂ„ orddeling og kan si ting feil uten at det var ment sĂ„nn henge lykkelig her inne. đ kun en tanke som slĂ„r meg i disse kritiske dib/bim tider.  HĂ„ndsopprekning? Endret 17. februar 2015 av HeltLykkelig â„â„
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 â Â Anonymous poster hash: 4a39c...d2c
wanda71 Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Tror de som fremstÄr som de mest perfekte her inn er de som sliter aller mest.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Faktisk ganske lurt. De som ikke liker temaer og skrivekunnskapen her inne kan rett og slett holde seg unna. Lurer pÄ hva som egentlig er problemet deres? MÄ vÊre noe alvorlig galt med livet deres.  Anonymous poster hash: 14396...2ea
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Tror de som fremstÄr som de mest perfekte her inn er de som sliter aller mest. Som hvem da?  Anonymous poster hash: 5dcd5...728
wanda71 Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015  Tror de som fremstÄr som de mest perfekte her inn er de som sliter aller mest.Som hvem da? Anonymous poster hash: 5dcd5...728  Etter min oppfatning er de mest perfekte som regel anonym.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har jo levd i snart 40 Är og trodd jeg er nÊrmest perfekt ihvertfall. Aldri hatt problemer med Ä betale en regning, alltid hatt jobb, aldri vÊrt i kontakt med politiet, aldri prÞvd stoff, slutta Ä rÞyke, gift osv osv, MEN sÄ vider det seg altsÄ at jeg har skrivefeil som gjÞr meg dum, en veske som gjÞr meg Harry, et hjem som gjÞr meg umoderne og for ikke Ä snakke om en kronisk sykdom som gjÞr at jeg egentlig ikke burde hatt barn og de er dÞmt til et liv som navere...  Undrer meg pÄ hva som gjÞr noen perfekt her inne  Anonymous poster hash: 51e05...efe
Den perfekte mor, pĂ„an igjen Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 et eget forum til bare meg?Â
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015   Tror de som fremstÄr som de mest perfekte her inn er de som sliter aller mest.Som hvem da?Anonymous poster hash: 5dcd5...728 Etter min oppfatning er de mest perfekte som regel anonym. hvis ikke du har fÄtt det med deg sÄ er dette faktisk et anonym forum !!! Anonymous poster hash: a7e2b...3b9
HeltLykkelig â„â„ Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2015    Tror de som fremstĂ„r som de mest perfekte her inn er de som sliter aller mest.Som hvem da?Anonymous poster hash: 5dcd5...728 Etter min oppfatning er de mest perfekte som regel anonym.hvis ikke du har fĂ„tt det med deg sĂ„ er dette faktisk et anonym forum !!! Anonymous poster hash: a7e2b...3b9 Ikke begynn Ă„ krangle da! Det her var jo bare en uhĂžytidelig trĂ„d.. Og hun sier jo ikke noe galt, men svarer det hun mener pĂ„ spĂžrsmĂ„let hun fĂ„r.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ