Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Ettåringen har veksler på vei, og våkner ofte på natten, og sover kun 30 min i løpet av dagen. Er meget sutrete om dagen, forståelig nok, og med drittvær på toppen er det ganske krevende. Ikke bare å ta en trilletur når det regner sidelengs og blåser stiv kuling. Vi har lekt, vært på lang biltur, spist, lekt, sett film osv. Blir deilig å få gjort litt husarbeid/bake litt når mannen kommer fra jobb:) Anonymous poster hash: bec3d...6e3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 *jeksler Anonymous poster hash: bec3d...6e3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Kjenner til det. Er ofte alene med 3 stk en uke av gangen, og en av de blir alltid syk når mannen er borte. Alltid! Da er det godt å få han hjem! Anonymous poster hash: eb3a0...4c1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Kjenner til det. Er ofte alene med 3 stk en uke av gangen, og en av de blir alltid syk når mannen er borte. Alltid! Da er det godt å få han hjem! Anonymous poster hash: eb3a0...4c1 Er det ikke typisk! Jeg har bare en, og blir mer rastløs enn sliten, men hadde nok vært kaputt om jeg hadde tre:D Hi Anonymous poster hash: bec3d...6e3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Kjenner til det. Er ofte alene med 3 stk en uke av gangen, og en av de blir alltid syk når mannen er borte. Alltid! Da er det godt å få han hjem! Anonymous poster hash: eb3a0...4c1 Er det ikke typisk! Jeg har bare en, og blir mer rastløs enn sliten, men hadde nok vært kaputt om jeg hadde tre:D Hi Anonymous poster hash: bec3d...6e3 Blir kaputt. Men er bare å henge i stroppen. Har vært en hektisk høst med full jobb og fulle stuider, samt en mann som er mer borte enn hjemme. Men man klarer det man må Merkelig nok Anonymous poster hash: eb3a0...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå