Gå til innhold

Her er det nedtelling til mannen kommer fra jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen har veksler på vei, og våkner ofte på natten, og sover kun 30 min i løpet av dagen. Er meget sutrete om dagen, forståelig nok, og med drittvær på toppen er det ganske krevende. Ikke bare å ta en trilletur når det regner sidelengs og blåser stiv kuling. Vi har lekt, vært på lang biltur, spist, lekt, sett film osv. Blir deilig å få gjort litt husarbeid/bake litt når mannen kommer fra jobb:)

Anonymous poster hash: bec3d...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*jeksler

Skrevet

Kjenner til det. Er ofte alene med 3 stk en uke av gangen, og en av de blir alltid syk når mannen er borte. Alltid! Da er det godt å få han hjem!

Anonymous poster hash: eb3a0...4c1
Skrevet

Kjenner til det. Er ofte alene med 3 stk en uke av gangen, og en av de blir alltid syk når mannen er borte. Alltid! Da er det godt å få han hjem!

Er det ikke typisk! Jeg har bare en, og blir mer rastløs enn sliten, men hadde nok vært kaputt om jeg hadde tre:D

Hi

Skrevet

Er det ikke typisk! Jeg har bare en, og blir mer rastløs enn sliten, men hadde nok vært kaputt om jeg hadde tre:D

Hi

Blir kaputt. Men er bare å henge i stroppen. Har vært en hektisk høst med full jobb og fulle stuider, samt en mann som er mer borte enn hjemme. Men man klarer det man må :) Merkelig nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...