Gå til innhold

Jeg som ba dere alle VÆRSÅSNILL

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å krysse fingrene for meg...

Kort oppsummert: sa opp stressende lederstilling, tok tak i liv og helse, gikk ned 38 kg og satset alt på å få drømmejobben...

Har vært på intervju, d gikk bra, men idag kom likevel jobbavslaget! :(

(25 gode kandidater)

Jeg er så utrolig lei meg! Verre enn kjærlighetssorg....

Skjønner virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå!! Har bare lyst å legge meg, og bli liggende...

(nei, finnes ikke lignende jobb i mils omkrets og når jeg ikke fikk jobb der nå, så blir d ikke nye sjanser!)

Vel, takk til alle som krysset fingrene! Setter pris på d!

Anonymous poster hash: 22434...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du det ikke litt bedre engang? :) ikke litt ?

Anonymous poster hash: 7b57a...df9

Skrevet

Det er en mening med det meste som skjer, så opp med haka - det kommer nye muligheter. 

Uansett så har du tatt tak i livet ditt! 

Anonymous poster hash: 7236f...682
Skrevet

Flott at du har gjort så store endringer for å forbedre livskvaliteten din!! All honnør til deg :)!

Helt ærlig, ville du ha gått tilbake til jobben du mistrivdes i? Ville du ha lagt på deg alle kiloene igjen? Nyt livet ditt, det er det eneste du har.

Plutselig er alt ordnet, fortere enn du aner :)! Ønsker deg alt godt!

Skrevet

Ok, vær deppa en dag. Men reis deg igjen, for du vet aldri hva som kan skje imorgen. Eller dagen etter.

Feks for noen dager siden var det en oppdatering fra ei som skrev at alt var helt bånn for noen måneder siden; nå hadde alt snudd og hun var så happy! Jeg har også opplevd det.

Det ER mulig 😀 Stå på!

Skrevet

Takk :)

Fysisk har jeg jo d mye bedre!! Hadde selvsagt ALDRI ønsket min gamle jobb, eller kiloene :o , tilbake!!

Men trodde faktisk jeg skulle få denne jobben! Føler virkelig at jeg fortjente den!!

Har stengt "gamle" dører og jobbet hardt, og trodde virkelig at den "nye" døren skulle åpnes for meg nå!

Har vært ukuelig positiv, har jobbet for å få denne jobben i ett år og jeg ser virkelig ikke d positive nå!

(er 44, så har opplevd mye dritt gjennom årene...)

D går på selvtilliten løs, rett & slett!!

Snart blir d slutt på dagpenger, og jeg blir nødt til å ta en jobb jeg ikke vil ha.... Faen, så deprimert jeg er!!

Skrevet

Fysisk har jeg jo d mye bedre!! Hadde selvsagt ALDRI ønsket min gamle jobb, eller kiloene :o , tilbake!!

Men trodde faktisk jeg skulle få denne jobben! Føler virkelig at jeg fortjente den!!

Har stengt "gamle" dører og jobbet hardt, og trodde virkelig at den "nye" døren skulle åpnes for meg nå!

Har vært ukuelig positiv, har jobbet for å få denne jobben i ett år og jeg ser virkelig ikke d positive nå!

Snart blir d slutt på dagpenger, og jeg blir nødt til å ta en jobb jeg ikke vil ha.... Faen, så deprimert jeg er!!

Det er ikke et alternativ å flytte da? Hvis du ikke blir lykkelig der du er er det kanskje på tide å starte på nytt en annen plass? Ev. omskolere deg, ta et nytt studie og begynne på noe helt annet?

Anonymous poster hash: 772ba...868

Skrevet

Snart blir d slutt på dagpenger, og jeg blir nødt til å ta en jobb jeg ikke vil ha.... Faen, så deprimert jeg er!!Anonymous poster hash: 22434...a8c

Det er ikke et alternativ å flytte da? Hvis du ikke blir lykkelig der du er er det kanskje på tide å starte på nytt en annen plass? Ev. omskolere deg, ta et nytt studie og begynne på noe helt annet? Anonymous poster hash: 772ba...868

Flytte er ikke noe alternativ da jeg har fire barn godt plassert i bhg og skoler!

For å gå skole med ok resultat, må d være noe som fenger og d er ingenting jeg har lyst til... Har ikke økonomi til å gå på skole heller, og må pendle langt isåtilfelle, så d er uaktuelt!

Hadde jeg vært barnløs hadde jeg emigrert :P

Som man reder, ligger man... Straffen for ikke å ta utdanning! Og nå er jeg 44 og "for gammel" til å være attraktiv på jobbmarkedet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...