Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Gjest ♡perla
Skrevet

Jeg har mulighet til å ta med mellomste-søster alene på kino nå i vinterferien ☺ Tenkte vi begge kunne ha godt av å kose oss litt alene for en gangs skyld ❤ Jeg nevnte det for henne før i dag og hun ble veldig glad, og sa; Det kan jo hende at "Kari" (venninne) har lyst til å bli med da!"

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... Spørre "Kari", eller si at vi drar for å kose oss alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg hadde tatt henne med alene...

 

Anonymous poster hash: e55d5...b94

Skrevet

Jeg ville sagt at Kari kan være med en annen gang, denne gangen har du lyst til å gå alene med henne.

Gjest ♡perla
Skrevet

Jeg tror nok også jeg kommer til å ta henne med alene denne gangen. Er bare "redd" for at hun kommer til å syns det er kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...