Gjest ♡perla Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har mulighet til å ta med mellomste-søster alene på kino nå i vinterferien ☺ Tenkte vi begge kunne ha godt av å kose oss litt alene for en gangs skyld ❤ Jeg nevnte det for henne før i dag og hun ble veldig glad, og sa; Det kan jo hende at "Kari" (venninne) har lyst til å bli med da!" Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.... Spørre "Kari", eller si at vi drar for å kose oss alene?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg tror faktisk at jeg hadde tatt henne med alene... Anonymous poster hash: e55d5...b94
Preggie Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg ville sagt at Kari kan være med en annen gang, denne gangen har du lyst til å gå alene med henne.
Gjest ♡perla Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg tror nok også jeg kommer til å ta henne med alene denne gangen. Er bare "redd" for at hun kommer til å syns det er kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå