Gå til innhold

Til dere som vurderer å ta en weekend i paris😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personangrep er fjernet fra tråden!

Dette gjelder både til HI og til anonyme: jeg er dritt lei av å moderere trådene til HI. Kan dere anonyme vennligst ikke gå inn på hennes tråder kun for å kverulere og HI kan også slutte å mate trollene ved å svare. Ta denne oppfordringen til dere slik at vi slipper flere advarsler og eventuelt midlertidige utestengelser fra forumet. Takk!

Kira

word!

Men igjen så hadde jo det blitt et kjedelig forum for mange her inne da :o

Anonymous poster hash: b494f...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personangrep er fjernet fra tråden!

Dette gjelder både til HI og til anonyme: jeg er dritt lei av å moderere trådene til HI. Kan dere anonyme vennligst ikke gå inn på hennes tråder kun for å kverulere og HI kan også slutte å mate trollene ved å svare. Ta denne oppfordringen til dere slik at vi slipper flere advarsler og eventuelt midlertidige utestengelser fra forumet. Takk!

Tar det til meg Kira😊

Gjest thricane
Skrevet

Synes du? Mulig vi var uheldige, men jeg synes en del folk der virket sure. Byen var utrolig flott å se på, men folkene var laaaaangt fra like hyggelige som andre storbyer.

Til surpompanonym. JEG synes det er kjekt å lese om andres opplevelser på tur. Hvis du har et problem med at hun skriver om det, så gi faen i å lese da vel!

Skrevet

Synes du? Mulig vi var uheldige, men jeg synes en del folk der virket sure. Byen var utrolig flott å se på, men folkene var laaaaangt fra like hyggelige som andre storbyer.

Til surpompanonym. JEG synes det er kjekt å lese om andres opplevelser på tur. Hvis du har et problem med at hun skriver om det, så gi faen i å lese da vel!

Ja alle var fantastiske og overalt var det topp service😊

Skrevet

Eeeeeeelsker Pariiiiiiiiiiiiiiiisss <3 <3

Anonymous poster hash: bed30...e1c

Skrevet

Eeeeeeelsker Pariiiiiiiiiiiiiiiisss <3 <3

Min nye favoritt by😊😊

Skrevet

Var virkelig bra vi fikk oppdatering!Anonymous poster hash: 62318...185

Står klart i teksten hvem innlegget er ment for, og igjen.. Det er ikke lesetvang på dib

Men tenk om alle som har vært i en by de liker skulle lagt inn et innlegg om at "Alle dere som vurderer å ta en weekend i Paris/Istanbul/London/Warsawa/St. Petersburg/Roma/praha/New York ....." med teksten "det er virkelig verdt det!" hadde gjort det? Hva slags intetsigende forum hadde det ikke blitt? De fleste skjønner vel at en weekendtur til hvem som helst storby som regel er verdt det... Og at Paris er en fin by er vel ikke akkurat noen nyhet som ingen har fått med seg? Anonymous poster hash: d4792...8f9

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: fde57...32a

Skrevet

Elsker Paris ❤️!

Opplevelsen av en reise har like mye med reisefølget, menneskene en møter, luktene, lydene, tilfeldighetene, det planlagte, det forutsigbare og det uforutsigbare å gjøre.

Anonymous poster hash: fde57...32a

Gjest thricane
Skrevet

Var det noe spesielt du gjorde der som du kan anbefale? Har vurdert å gi byen en ny mulighet. Vi opplevde hotellet som veldig bra, fant også en gate med div småbutikker type konditori, baker osv. Vi skulle bestille mat på cafeen, men kelneren kunne ikke et ord engelsk og menyen var på fransk. Jeg kan ikke fransk, så jeg forsøkte å bestille, endte opp med en tallerken bestående av kun spekeskinke. Ikke brød, ikke smør. Du merket at kelneren helst ville kaste oss ut. Guiden vi hadde til eifeltårnet var skikkelig i bakrus. Han skulle dele oss i grupper, flere måtte spørre om han kunne gjenta fordi han pratet så fort og lavt. Da ble han skikkelig fornærmet, skjelte ut de stakkars folkene som spurte. Vi rundet av med å dra på cabaret, ble anbefalt en som heter mugler follies. Det var helt seriøst galskap. Fikk en god latter da.... verste synes jeg var å gå rundt i de finere strøkene. Det var en kjole der fra Dior. Den kostet 22000 eur. På fortauet lå det ei gammel dame (tigger)i skitne klær.

Mulig vi var veldig uheldige, vi burde sikkert planlagt bedre, lært oss et par gloser med fransk.

Skrevet

Var det noe spesielt du gjorde der som du kan anbefale? Har vurdert å gi byen en ny mulighet. Vi opplevde hotellet som veldig bra, fant også en gate med div småbutikker type konditori, baker osv. Vi skulle bestille mat på cafeen, men kelneren kunne ikke et ord engelsk og menyen var på fransk. Jeg kan ikke fransk, så jeg forsøkte å bestille, endte opp med en tallerken bestående av kun spekeskinke. Ikke brød, ikke smør. Du merket at kelneren helst ville kaste oss ut. Guiden vi hadde til eifeltårnet var skikkelig i bakrus. Han skulle dele oss i grupper, flere måtte spørre om han kunne gjenta fordi han pratet så fort og lavt. Da ble han skikkelig fornærmet, skjelte ut de stakkars folkene som spurte. Vi rundet av med å dra på cabaret, ble anbefalt en som heter mugler follies. Det var helt seriøst galskap. Fikk en god latter da.... verste synes jeg var å gå rundt i de finere strøkene. Det var en kjole der fra Dior. Den kostet 22000 eur. På fortauet lå det ei gammel dame (tigger)i skitne klær.

Mulig vi var veldig uheldige, vi burde sikkert planlagt bedre, lært oss et par gloser med fransk.

Vi var overalt 😊 gikk ned hele champs-elysees , louvre, notre-dam, le mur des jet' aime, pont des arts ,ruslet langs seinen osv😊

Skrevet

Så kjekt at du hadde en fin tur. Vi bodde i Paris i noen år før vi fikk barn og har et spesielt forhold til byen, selvsagt finnes det flere fine byer men for meg er det som å vende hjem hver gang jeg er der.

Dessverre har vi ikke mulighet til romantisk paristurer siden gutten også digger byen og aldri ville tilgitt oss om vi ikke tok han med på tur. Men, men.

Anonymous poster hash: 319c7...daf

Skrevet

Ja alle var fantastiske og overalt var det topp service

Vi var overalt gikk ned hele champs-elysees , louvre, notre-dam, le mur des jet' aime, pont des arts ,ruslet langs seinen osv

Ikke noen perler å dele med oss?......:)

Vi bodde i Quartier Latin, fantastisk boutique hotell, kjempegode restuaranter rett rundt hjørnet, utsikt på Eiffeltårrnet og Sorbonne, Helt fantastisk.

Anonymous poster hash: c8058...b14

Skrevet

Var virkelig bra vi fikk oppdatering!

Anonymous poster hash: 62318...185

Står klart i teksten hvem innlegget er ment for, og igjen.. Det er ikke lesetvang på dib

Men tenk om alle som har vært i en by de liker skulle lagt inn et innlegg om at "Alle dere som vurderer å ta en weekend i Paris/Istanbul/London/Warsawa/St. Petersburg/Roma/praha/New York ....." med teksten "det er virkelig verdt det!" hadde gjort det? Hva slags intetsigende forum hadde det ikke blitt? De fleste skjønner vel at en weekendtur til hvem som helst storby som regel er verdt det... Og at Paris er en fin by er vel ikke akkurat noen nyhet som ingen har fått med seg?

Anonymous poster hash: d4792...8f9

Jeg vedder på at du ikke hadde svart slik om trådstarter var anonym.. Trynefaktor kalles det..

Anonymous poster hash: 1f013...350

Skrevet

Var virkelig bra vi fikk oppdatering!

Anonymous poster hash: 62318...185

Men tenk om alle som har vært i en by de liker skulle lagt inn et innlegg om at "Alle dere som vurderer å ta en weekend i Paris/Istanbul/London/Warsawa/St. Petersburg/Roma/praha/New York ....." med teksten "det er virkelig verdt det!" hadde gjort det? Hva slags intetsigende forum hadde det ikke blitt? De fleste skjønner vel at en weekendtur til hvem som helst storby som regel er verdt det... Og at Paris er en fin by er vel ikke akkurat noen nyhet som ingen har fått med seg?

Anonymous poster hash: d4792...8f9

Jeg vedder på at du ikke hadde svart slik om trådstarter var anonym.. Trynefaktor kalles det..

Anonymous poster hash: 1f013...350

Ikke vær slem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...