Gå til innhold

Kavat sko, er de veldige brede?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jenta mi hadde et par Kavat sko da hun begynte å gå. De passet bra på tykke små babyføtter. Jeg har inntrykk av at det er ganske brede sko, men gjelder det også i de større størrelsene som 27, 28 osv? Fant et par på nettet som så veldig fine ut, men min datter har nå smale føtter og høy vrist (en vanskelig kombinasjon!)

 

Noen som har Kavat til barn med smale føtter?

 

Anonymous poster hash: 7538e...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er normale.

 

Anonymous poster hash: 4ca67...e76

Skrevet

Funker ikke på minstemann her som har veldig smale føtter.

 

Anonymous poster hash: caeb7...644

Skrevet

Vi har alltid fått anbefalt Kavat til barna våre som har hatt brede føtter og høy vrist. Men - det er jo forskjell på de ulike modellene.

 

Anonymous poster hash: 07683...8fa

Skrevet

Min gutt har normal vrist og ikke spesielt bred fot, men Kavatskoene ble fort veldig trange i bredden. Han passer godt Superfit joggesko og Viking vintersko :)



Anonymous poster hash: fd911...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...