Gå til innhold

Skal ta gastroskopi imorgen... Men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg så jeg nesten spyr. Tok dette for noen år siden, og ble holdt fast av 3 menn for jeg ble gal ( klarte ikke kontrollere meg og frykten...)

Ble lovet narkose imorgen, men fikk vite Idag at jeg kun får noe beroligende via armen, ergo våken...

Jeg klarer ikke roe meg selv 😪😪

Anonymous poster hash: bb2e0...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra! Du blir helt i ørska og det går lett som bare det! Jeg var også redd, men det beroligende middelet gjorde meg helt avslappet og jeg trodde at de knapt hadde begynt når det var over. Dette klarer du fint! :-)

Anonymous poster hash: c7905...681

Skrevet

Takk for svar! Jeg bare husker hvordan det var forrige gang og det var faktisk et totalt overgrepfølelse som jeg sitter igjen med Idag. Er også alene der imorgen. Hvor lang tid tar det før man kan kjøre osv etter beroligende ?

Skrevet

Sist jeg fikk beroligende, så ble jeg faktisk slått ut, så jeg våknet opp da alt var ferdig.

Ønsker deg masse lykke til. Håper denne opplevelsen blir bedre for deg. Har selv tatt gastroskopi 2 ganger, første gangen gikk det veldig bra takket være en helt fantastisk sykepleier. Andre gangen et mareritt.

Anonymous poster hash: 0f221...a0e
Skrevet

Jeg fikk også denne beroligende sprøyta og for min del virket den like godt som narkose. Jeg husker absolutt ingenting fra undersøkelsen! Og det gikk visst helt fint å utføre den. Kom til meg selv etter hvert og da føltes det ut som jeg var dritings, og husker jeg satt og pratet med en lege om noe annet som jeg lenge hadde villet fått sjekket, men ikke turt å gått til legen med. Det var litt flaut.

Tror ikke du får lov å kjøre etterpå, har du noen som kan kjøre deg?

Anonymous poster hash: 914fa...aad

Skrevet

Takk for svar! Jeg bare husker hvordan det var forrige gang og det var faktisk et totalt overgrepfølelse som jeg sitter igjen med Idag. Er også alene der imorgen. Hvor lang tid tar det før man kan kjøre osv etter beroligende ?

Du må ha noen med deg om du skal ha beroligende. I hvert fall må man det her. Jeg var helt borte og kunne absolutt ikke ha kjørt bil. Måtte ha en med en som tok meg med hjem.

Anonymous poster hash: 30506...b30

Skrevet

Du må ha noen med deg om du skal ha beroligende. I hvert fall må man det her. Jeg var helt borte og kunne absolutt ikke ha kjørt bil. Måtte ha en med en som tok meg med hjem.

Anonymous poster hash: 30506...b30

Jeg måtte ikke ha noen med meg og fikk gå igjen etter en halv time. Kunne ikke kjøre bil.

Anonymous poster hash: c7905...681

Skrevet

De sa jeg måtte ligge ca 1 time etterpå før jeg fikk dra ... Hmmm nei har egentlig ingen til å kjøre

Skrevet

Jeg gruer meg så jeg nesten spyr. Tok dette for noen år siden, og ble holdt fast av 3 menn for jeg ble gal ( klarte ikke kontrollere meg og frykten...)

Ble lovet narkose imorgen, men fikk vite Idag at jeg kun får noe beroligende via armen, ergo våken...

Jeg klarer ikke roe meg selv 😪😪

Hvorfor stjeler du historiene fra mitt liv hele tiden ? Og i tillegg legger du de utpå nett ? Blir helt matt av deg !!!

Anonymous poster hash: 83f17...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...