Gå til innhold

Hva er dette? Blemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen hadde feber søndag, var derfor hjemme fra barnehagen igår, var i fin form igår, men utpå dagen kom det en blemmelignende kul på hånda. Og det er bare den ene på kroppen hans.

Tenkte munn-hånd og fotsyke, men kan det bare komme en blemme da? Han hadde det ifjor og da var det masse i munnen og 2-3 på hendene. Blir usikker siden det bare er den ene!

post-42-0-03138300-1424157572_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 6c50c...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en typisk fot/Hånd/munn blemme. Er han frisk ellers kan han gå i barnehagen :) ene barnet mitt ble hardt angrepet, mens det andre bare fikk et par blemmer. Veldig individuelt :)

Anonymous poster hash: 1a861...1bb

Skrevet

Ser ut som munn, hånd og fot ja. Sønnen min fikk det og hadde bare 3-4 blemmer, men de sa i barnehagen at når feberen er over så kunne kan komme. Jeg ble smittet og fikk flere blemmer, 10 styk kanskje, kun på hendene og føttene. Sønnen min hadde kun på hendene.

Anonymous poster hash: f248d...dd3

Skrevet

Takk for svar! Han er i barnehagen nå, de trodde og det var munn-hånd og fotsyke. Feberen er borte og formen er fin, så da var det greit å komme til barnehagen sa de. Rart at det bare kom en blemme denne gangen, men de rammes kanskje mindre hardt andre gang med sykdommen..

Skrevet

trodde man bare kunne ha det en gang?

Anonymous poster hash: 5ef56...d41
Skrevet

trodde man bare kunne ha det en gang?

Anonymous poster hash: 5ef56...d41

Hm.. Ja! Si det? Det vet jeg ikke faktisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...