Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Møtte en fyr for godt og vel 1 mnd siden. Vi har vært veldig mye sammen, hatt sex og prøver å se hvordan ting fungerer.. Men nå fikk jeg akkurat vite at denne fyren er på Tinder, og er ganske så aktiv der. Er dette noe å henge seg opp i, eller bare la det gå til vi vet hva som skjer videre? Vi er jo ikke sammen, og på en måte forstår jeg han godt. Var bare veninna mi som ble så oppkavet, og lurte på om jeg ikke brydde meg om dette. Men hva skal jeg si? Skal jeg virkelig bli sur på en fyr jeg ikke er sammen med? I mine øyne blir det for dumt, men hun mener han burde ha såpass respekt at han sletter kontoen i mellomtiden... Haha, ser dette ble litt sært Så damer, hva tenker dere? Anonymous poster hash: 712b4...537
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Hvis jeg skulle "prøvd og se hvordan ting fungerer" med en mann, vært mye sammen og hatt sex med ham, da hadde jeg insistert på at ingen av oss datet andre i den tiden. Hadde det vært mer en sexdate, da hadde det for såvidt vært greit så lenge han brukte prevensjon med alle. Men hadde aldri giddet å "prøve og se hvordan ting fungerer" med en mann som samtidig var på sjekkern. Da er du trolig bare noe kjekt å holde på med inntil han finner ei han liker bedre. Beklager å si det Har diskutert dette med mange menn, og alle har sagt det samme. Er de seriøst interessert i en dame så slutter de å sjekke rundt og date andre. Noen kan date flere en periode, men når de har funnet ei de liker godt nok til å ville mer med enn bare sex, da dropper de andre. Anonymous poster hash: ddaf5...325
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Tinder er det mest avtennende jeg kan tenke meg, så det hadde vært kroken på døren for min del. Jeg kaster ikke bort tiden på fjortiser. Anonymous poster hash: 53428...2dc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Huffda, kanskje jeg er litt for godtroende da Hi Anonymous poster hash: 712b4...537
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Hadde han virkelig vært interessert i deg hadde han ikke vært på tinder. Hvis du kjenner du har ekstra varme følelser for han så trekk deg unna mens du kan. Personlig har jeg liten tro på at det med deg er seriøst og at han vil endre seg. Jeg har drevet 7 år med nettdating før jeg traff mannen og det har ALDRI endt godt med de mennene som fortsatt er aktiv på nett når de datet meg. (Fant ut etter "forholdet" var over at de ikke hadde sluttet å bruke nettet) Om dette bare er tidsfordriv for deg og du har kontroll på følelsene så kjør på. Bruk bare kondom. Muligheten for at han har seg flere steder er STOR. Anonymous poster hash: 25a20...7ab
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Nå har jeg gjort det "slutt"... Fyren var ikke så fantastisk som jeg likte å tro ;p Hi Anonymous poster hash: 712b4...537
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Nå har jeg gjort det "slutt"... Fyren var ikke så fantastisk som jeg likte å tro ;p Hi Anonymous poster hash: 712b4...537 Huff da... Hva skjedde? Anonymous poster hash: 53428...2dc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Hvis jeg skulle "prøvd og se hvordan ting fungerer" med en mann, vært mye sammen og hatt sex med ham, da hadde jeg insistert på at ingen av oss datet andre i den tiden. Hadde det vært mer en sexdate, da hadde det for såvidt vært greit så lenge han brukte prevensjon med alle. Men hadde aldri giddet å "prøve og se hvordan ting fungerer" med en mann som samtidig var på sjekkern. Da er du trolig bare noe kjekt å holde på med inntil han finner ei han liker bedre. Beklager å si det Har diskutert dette med mange menn, og alle har sagt det samme. Er de seriøst interessert i en dame så slutter de å sjekke rundt og date andre. Noen kan date flere en periode, men når de har funnet ei de liker godt nok til å ville mer med enn bare sex, da dropper de andre. Anonymous poster hash: ddaf5...325 Kunne ikke sagt det bedre sjæl 👍 Anonymous poster hash: ff47a...29a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Nå har jeg gjort det "slutt"... Fyren var ikke så fantastisk som jeg likte å tro ;p Hi Anonymous poster hash: 712b4...537 Huff da... Hva skjedde? Anonymous poster hash: 53428...2dc Hehe, han har hatt sex med andre og mye annet rart etter vi møttes. Da har han virkelig ikke mye respekt vil jeg si, så da var det et enkelt valg Anonymous poster hash: 712b4...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå