Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Mange som er ivrige på å diskutere lærerne sin ferie, eller avspasering, om man vil. Jeg for min del gir blanke i om mitt barns lærer jobber nøyaktig 37,5-timers uke eller ikke. Det er fordi denne dama er verdens mest fantastiske person, pedagog og lærer! Engasjert, interessert, omsorgsfull og alltid blid og imøtekommende!! ☺ Hun ringer "bare" for å høre hvordan barnet vårt har det, hvordan det går med leksene og om vi oppfatter at han har det bra på skolen! Dette vet jeg er noe hun gjør til flere foreldre(og mulig hun gjør det til alle). Så sender en diger takknemmelighetstanke til henne, og håper hun storkoser seg i vinterferien! ☺ Så får det så være om hun muligens jobber mindre timer i uka. Anonymous poster hash: a32e0...d95
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Så flott å høre fra en fornøyd mamma! Takk, på vegne av alle lærere. ❤️ Anonymous poster hash: a1d33...0b8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Vær så god😉 Håper det finnes flere lærere som henne. HI Anonymous poster hash: a32e0...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå