Gå til innhold

Lærere og vinterferie...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som er ivrige på å diskutere lærerne sin ferie, eller avspasering, om man vil. Jeg for min del gir blanke i om mitt barns lærer jobber nøyaktig 37,5-timers uke eller ikke. Det er fordi denne dama er verdens mest fantastiske person, pedagog og lærer! Engasjert, interessert, omsorgsfull og alltid blid og imøtekommende!! ☺ Hun ringer "bare" for å høre hvordan barnet vårt har det, hvordan det går med leksene og om vi oppfatter at han har det bra på skolen! Dette vet jeg er noe hun gjør til flere foreldre(og mulig hun gjør det til alle). Så sender en diger takknemmelighetstanke til henne, og håper hun storkoser seg i vinterferien! ☺ Så får det så være om hun muligens jobber mindre timer i uka.

 

Anonymous poster hash: a32e0...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre fra en fornøyd mamma!

 

Takk, på vegne av alle lærere. ❤️

 

Anonymous poster hash: a1d33...0b8

Skrevet

Vær så god😉 Håper det finnes flere lærere som henne. HI

 

Anonymous poster hash: a32e0...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...