Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Er egentlig fornøyd med barnehagen, men er småting som kan være litt frustrerende. Har alltid 2 par sko i barnehagen, i tilfelle ene blir vått. Hva hjelper det når jeg ofte finner det ene paret hengende i noen andre sin dress. Ikke greit at min datter går med våte sko. De er godt merket med navn. At klær forsvinner hele tiden, selv om det er merket. Litt kaotisk i garderoben til tider. Har 2 luer i barnehagen, men når jeg henter er det litt for ofte hun har lånt lue siden vi ikke hadde med. De ligger gjerne i andres hyller eller skuffer. At man oppdager at de ikke har med medisin ved evt epilepsianfall når de er på tur. Ikke greit på noen måte! Barnehagen har til og med vært på samtale på sykehuset i forkant av barnehagestart, så de er godt informert. Og ja jeg harr tatt ting opp med barnehagen, men med utrolig mye vikarer som blir skiftet ut ofte skjer dette for ofte. Mye sykemeldinger i bhg for tiden så derfor mange vikarer fra vikarbyrå i alt fra 14 dager til noen få mnd. Dagens, måtte bare klage litt.. Anonymous poster hash: 1c45e...fce
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Er egentlig fornøyd med barnehagen, men er småting som kan være litt frustrerende. Har alltid 2 par sko i barnehagen, i tilfelle ene blir vått. Hva hjelper det når jeg ofte finner det ene paret hengende i noen andre sin dress. Ikke greit at min datter går med våte sko. De er godt merket med navn. At klær forsvinner hele tiden, selv om det er merket. Litt kaotisk i garderoben til tider. Har 2 luer i barnehagen, men når jeg henter er det litt for ofte hun har lånt lue siden vi ikke hadde med. De ligger gjerne i andres hyller eller skuffer. At man oppdager at de ikke har med medisin ved evt epilepsianfall når de er på tur. Ikke greit på noen måte! Barnehagen har til og med vært på samtale på sykehuset i forkant av barnehagestart, så de er godt informert. Og ja jeg harr tatt ting opp med barnehagen, men med utrolig mye vikarer som blir skiftet ut ofte skjer dette for ofte. Mye sykemeldinger i bhg for tiden så derfor mange vikarer fra vikarbyrå i alt fra 14 dager til noen få mnd. Dagens, måtte bare klage litt.. Anonymous poster hash: 1c45e...fce Å gå på tur uten livsnødvendige medisiner skal ikke hende, mener jeg. Jeg regner med at siden de har vært på samtale på sykehuset, så er det snakk om en kraftig epilepsi. At ting blir lagt feil og klær blir surret litt med når det er mye vikarer er nok noe man bare må regne med at vil skje. Mange vikarer har aldri satt sine bein i en barnehage før, noen har omtrent ikke møtt et barn før. Noen av vikarene har ingen interesse av å jobbe i barnehage, de må fordi de ikke får jobb andre steder og trenger penger. Noen eier ikke ansvarsfølelse og forstår ikke hvorfor man har regler som må følges. Noen tror jobben består av å ligge på gulvet og halvsløve mens ungene surrer rundt. Noen bruker 15 minutter på å kle 1 unge, de har all verdens tid., så bruker de 15-20 minutter på å kle seg selv. Innimellom de her så får man skikkelig dyktige, omsorgsfulle og ansvarsbevisste vikarer, men de vokser desverre ikke på trær. Etter snart 10 i barnehage har jeg sett utrolig mye rart av vikarer som detter inn. Det er ikke store kravene forå få jobbe som vikar i barnehage desverre. Anonymous poster hash: 8a1a7...b9e
Superdolly Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Det med medisinene kommer i en klasse for seg, og det synes jeg ikke du skal godta. Ta det opp med styrer, klag skriftlig og krev et møte. Kan de ikke hoste opp en skikkelig plan for å hindre at dette skjer igjen, klag videre. Til kommunen hvis det er kommunal barnehage, eller til eier hvis det er privat. Dra inn helsesøster og lege hvis du må. Jeg synes ikke det er greit at det blir rot med klærne heller jeg, men det er ikke på langt nær så ille som medisinene. Så jeg hadde begynt der. Sykmeldinger og vikarer, det hjelper ikke, de skal jo ikke risikere barnets liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå