Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Har dere ikke øyne selv? Er du i tvil om du ser strek, så tar du en ny i morgen. Og da selvsagt morgenurin. Er det så vanskelig? Anonymous poster hash: 73d0f...2aa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 De lurer nok på om noen klarer å se to streker Anonymous poster hash: 6bc07...ea2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Det er veldig mange slike tråder her nå de siste ukene. Virker som spam Anonymous poster hash: af0ee...022
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 De lurer nok på om noen klarer å se to streker Anonymous poster hash: 6bc07...ea2 Ååå😝 Men hvor mye hjelper det om noen ser en strek og man selv er usikker? Har man ikke en mann hjemme man kan spørre? Anonymous poster hash: 73d0f...2aa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Det er veldig mange slike tråder her nå de siste ukene. Virker som spam Anonymous poster hash: af0ee...022 Ja, det er det; det er fryktelig mange slike tråder om dagen! Det nye er visstnok å dyppe en test i vann slik at man har en "kontrolltest" ved siden av. Folk har mistet fullstendig bakkekontakt!! Anonymous poster hash: 73d0f...2aa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Hva synes du om at hvert 15 innlegg inneholder raserte rumpehull da? Man kan la være å klikke seg inn på tråder man ikke synes er interessante, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke selv kan bruke øynene sine. Testen blir ikke mer positiv om 3 av 10 sier testen er positiv. Jeg brukte selv tid på å gå gravid, så jeg forstår meg på det sterke ønsket om at testen skal vise to streker. HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa
Sint naken biltyv Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Dette er jo et gravideforum... Så det sier seg selv at det blir mange slike tråder....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 D står jo i tittelen på innlegget, så d er jo bare å hoppe over de og engasjere seg i noe annet! *verdensproblemer* Anonymous poster hash: d9a62...e77
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Hva synes du om at hvert 15 innlegg inneholder raserte rumpehull da? Man kan la være å klikke seg inn på tråder man ikke synes er interessante, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke selv kan bruke øynene sine. Testen blir ikke mer positiv om 3 av 10 sier testen er positiv. Jeg brukte selv tid på å gå gravid, så jeg forstår meg på det sterke ønsket om at testen skal vise to streker. HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Jeg også brukte tid på å gå gravid.. Hele 40 uker nesten 😝
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Hva synes du om at hvert 15 innlegg inneholder raserte rumpehull da? Man kan la være å klikke seg inn på tråder man ikke synes er interessante, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke selv kan bruke øynene sine. Testen blir ikke mer positiv om 3 av 10 sier testen er positiv. Jeg brukte selv tid på å gå gravid, så jeg forstår meg på det sterke ønsket om at testen skal vise to streker. HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Jeg også brukte tid på å gå gravid.. Hele 40 uker nesten Hehe, herlig kommentar! Jeg mente selvsagt lang tid på å BLI gravid HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 De lurer nok på om noen klarer å se to streker Anonymous poster hash: 6bc07...ea2 Ååå Men hvor mye hjelper det om noen ser en strek og man selv er usikker? Har man ikke en mann hjemme man kan spørre?Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Nei, ikke alle har det Anonymous poster hash: 6bc07...ea2
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Hva synes du om at hvert 15 innlegg inneholder raserte rumpehull da? Man kan la være å klikke seg inn på tråder man ikke synes er interessante, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke selv kan bruke øynene sine. Testen blir ikke mer positiv om 3 av 10 sier testen er positiv. Jeg brukte selv tid på å gå gravid, så jeg forstår meg på det sterke ønsket om at testen skal vise to streker. HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Jeg også brukte tid på å gå gravid.. Hele 40 uker nesten Hehe, herlig kommentar! Jeg mente selvsagt lang tid på å BLI gravid HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Beklager.. Greide ikke dy meg
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Har dere ikke øyne selv? Er du i tvil om du ser strek, så tar du en ny i morgen. Og da selvsagt morgenurin. Er det så vanskelig? Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Dropp trådene om du er så sur. Har du helt glemt hvordan det var å være prøver? Anonymous poster hash: a0d68...d4e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Hva synes du om at hvert 15 innlegg inneholder raserte rumpehull da? Man kan la være å klikke seg inn på tråder man ikke synes er interessante, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke selv kan bruke øynene sine. Testen blir ikke mer positiv om 3 av 10 sier testen er positiv. Jeg brukte selv tid på å gå gravid, så jeg forstår meg på det sterke ønsket om at testen skal vise to streker. HI Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Med så mange rompehullinnlegg hadde jeg nok funnet et annet mammaforum. 15 innlegg om graviditetstester derimot synes jeg er helt innafor. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Det er veldig mange slike tråder her nå de siste ukene. Virker som spamAnonymous poster hash: af0ee...022 Ja, det er det; det er fryktelig mange slike tråder om dagen! Det nye er visstnok å dyppe en test i vann slik at man har en "kontrolltest" ved siden av. Folk har mistet fullstendig bakkekontakt!!Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Det har ikke slått deg at enkelte, av medisinske årsaker, har større behov enn deg for å vite om en graviditet så tidlig som mulig? Duer navlebeskuende, dømmende og ekkel... Ingen gode egenskaper som mor! Gå inn i deg selv og forsøk å rette opp feilen.. Anonymous poster hash: 6bc07...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #17 Skrevet 17. februar 2015 Ha litt rom for at noen har et så sterkt ønske om barn at de ønsker flere øyne til å vurdere. Synes det bør være takhøyde for det her inne på et mammaforum når innlegg med raserte rumpehull får plass.Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Hva synes du om at hvert 15 innlegg inneholder raserte rumpehull da? Man kan la være å klikke seg inn på tråder man ikke synes er interessante, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke selv kan bruke øynene sine. Testen blir ikke mer positiv om 3 av 10 sier testen er positiv. Jeg brukte selv tid på å gå gravid, så jeg forstår meg på det sterke ønsket om at testen skal vise to streker. HIAnonymous poster hash: 73d0f...2aa Med så mange rompehullinnlegg hadde jeg nok funnet et annet mammaforum. 15 innlegg om graviditetstester derimot synes jeg er helt innafor. Anonymous poster hash: 93d9b...1e0 Nettopp! Jeg skjønner ikke hvordan noen kan la seg provosere over at folk spør om bilder på et graviditets/mammaforum! Det er DE som reagerer på det som er helt bak mål. De får gå inn på VGD eller noe annet sted hvis de ikke ønsker å diskutere teststreker. Anonymous poster hash: 6bc07...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 La nå folk bruke dette forumet som de vil. Naturlig med slike tråder da BIM også er her inne. Det fremkommer ganske klart hva tråden handler om i emne feltet. Så hvis dette plager deg HI, hvorfor i all verden titter du inn der. Eller er du en av de som tror de kan bestemme hvordan dette forumet skal brukes? Bare det faktum at du irriterer deg over disse trådene viser at du er her inne litt for mye. Kanskje begynne å gå ut litt? Anonymous poster hash: 1b0db...ce3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 Har dere ikke øyne selv? Er du i tvil om du ser strek, så tar du en ny i morgen. Og da selvsagt morgenurin. Er det så vanskelig? Anonymous poster hash: 73d0f...2aa Hva er problemet med å la være å klikke deg inn på tråder som irriterer deg? Folk har akkurat like mye rett til å lage tråder om gravditetstester som du har til å lage tråder om at de irriterer deg. Anonymous poster hash: 92d1c...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå