Gå til innhold

sofatips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny sofa NÅ!

Har en toseter og en to-og-en-halv-seter fra før, og siste to åra har jeg hatt trekk fra Ellos over dem fordi de er så utslitte... Gode å sitte i, men kan ikke vises fram for folk slik de er under ;-)

Har tre barn, yngste er 4, så hadde i utg.punktet tenkt å beholde dem ei stund til av praktiske hensyn.

Er bare det at jeg klikker snart av disse trekkene. De er greie nok å se på, men de sklir jo hit og dit hele tida (sofaen under er glatt), så jeg må justere og rette på dem flere ganger om dagen. Håpløst når vi har gjester!

Ønsker meg en hjørnesofa med sjeselong-del i forlengelsen av ene delen (om det høres fornuftig forklart ut?) Lys, helst grå.

Har tittet på Bohus, Skeidar, Møbelringen og Ikea sine nettsider, men synes alle sofaer nå har løse puter i ryggen. Det har jeg ikke lyst på, vil ha en med "fast" rygg og som ikke er så myk og full av puter at man ikke kommer seg opp ;-)

Noen som kan tipse meg litt?

Anonymous poster hash: ab641...a0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt STAY sovehjørne i grå på Bohus, og er superfornøyde! Jeg var litt skeptisk fordi putene er løse, men de oppfører seg akkurat som om de sitter fast :D Den er ikke spesielt myk, og vi bruker den nesten bare med "sovedelen" utslått, da blir det på en måte sjeselong 😄 Jeg vet at dette ikke passer beskrivelsen din, men jeg hadde de samme kriteriene som deg, mannen fikk siste ordet og jeg er veldig fornøyd med valget!

Anonymous poster hash: 86528...eda

Skrevet

Kan anbefale E200 fra Ekornes. Fantastisk god sofa. Den har løse puter, men sitter godt på plass.

Skrevet

Bolia.

Anonymous poster hash: 2f125...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...