Gå til innhold

Kan feite folk gå på spa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått gavekort hos aquarama i kr.sand.

Har lyst på massasje, men er det sosialt akseptert å gå på spa når man er feit?

Anonymous poster hash: 78a68...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan alle gå på spa. 

Anonymous poster hash: 97c31...186
Skrevet

Selvfølgelig! :)

Så deilig med gavekort - kos deg :)

Anonymous poster hash: fba47...614
Skrevet

Jeg har vært. Hva andre tenker bryr jeg meg ikke om:-)

Anonymous poster hash: 4d3c7...2a7

Skrevet

Jeg hadde med mine nesten 100 kg på spa, gikk helt fint :)

Skrevet

Jeg var for bare noen uker siden. Gikk fint det :)

Skrevet

Ja selvfølgelig. Jeg skal på fredag igjen.

Liker å kose meg på sp selv om jeg er overvektig :)

Tenker de blir glade for å tjene penger uansett jeg.

Kos deg.

Anonymous poster hash: 2aeec...f71
Skrevet

Hvilken behandling velgte dere?

Jeg får helt noia om noen rører magen min. Gjør de det på klassisk kroppsmassasje?

Hilsen feit spa jomfru 😂

Skrevet

Ja, ser ingen grunn til at det ikke skulle være sosialt akseptert. Tipper de ansatte er mest opptatt av hygienen til folk, sikkert lite fristende å massere en skitten person.

Jeg går selv ganske ofte på spa og blir massert, tanken har jo slått meg at de kanskje syns kroppen min er stygg og ekkel, men de har alltid opptrådd super profesjonel og fått meg til å føle meg kjempe vel :)

Andre gjester tviler jeg bryr seg om folk er tynne eller feite, jeg har i vertfall ikke ofret noe særlig tanke om andre sin kropp!

Anonymous poster hash: eb067...849

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Uff at du i det heletatt tenker slik. Såklart kan du dra på spa fordi om du er overvektig ! :) For ett samfunn vi er blitt når man skal være nødt til å i det heletatt lure på slikt :/

Skrevet

Jeg får helt noia om noen rører magen min. Gjør de det på klassisk kroppsmassasje?

Hilsen feit spa jomfru Anonymous poster hash: 78a68...404

Klassisk massasje er hele kroppen, men du kan bare be om at de ikke masserer magen din når du kommer inn i behandlingsrommet.

Jeg bruker å velge:

tyrkisk hamam. (Peeling og massasje av hele kroppen i et dampende stenrom, denne behandlingen har alltid blitt utført av mannfolk av en eller annen merkelig grunn)

Klassisk kroppsmassasje.

Fruktsyrebehandling og ansiktsbehandling.

Neste gang kunne jeg tenke meg å prøve en eller annen kroppsinnpakning :)

Skrevet

Klassisk massasje er hele kroppen, men du kan bare be om at de ikke masserer magen din når du kommer inn i behandlingsrommet.

Jeg bruker å velge:

tyrkisk hamam. (Peeling og massasje av hele kroppen i et dampende stenrom, denne behandlingen har alltid blitt utført av mannfolk av en eller annen merkelig grunn)

Klassisk kroppsmassasje.

Neste gang kunne jeg tenke meg å prøve en eller annen kroppsinnpakning :)Anonymous poster hash: eb067...849

Men... Når man får peeling og massasje av hele kroppen, hva har man da på seg? Bh og truse?

Anonymous poster hash: a2421...312

Skrevet

Jeg bruker å velge:

Klassisk kroppsmassasje.

Neste gang kunne jeg tenke meg å prøve en eller annen kroppsinnpakning :)Anonymous poster hash: eb067...849

Men... Når man får peeling og massasje av hele kroppen, hva har man da på seg? Bh og truse?

Anonymous poster hash: a2421...312

Bikini, mener jeg noen sa til meg en gang ??!

Skrevet

Jeg bruker å velge:

Klassisk kroppsmassasje.

Men... Når man får peeling og massasje av hele kroppen, hva har man da på seg? Bh og truse? Anonymous poster hash: a2421...312

Jeg bruker bikini, greit med slik knytebikini, da kan de knyte opp når de masserer ryggen uten at du må bevege deg :)

Skrevet

Mange steder får du en engangstruse under behandling, også passer de på å alltid ha håndkle over rompa/tissen. Andre steder kan du ha undertøy eller bikini. De gjør uansett hva de kan for at du skal ha det fantastisk. Er det steder du ikke vil bli massert, så gir du bare beskjed. det blir nok en positiv opplevelse

Anonymous poster hash: cdf2c...c19
Skrevet

Klart du kan. Jeg derimot tør ikke bruke mitt gavekort grunnet uren hud på ryggen som dukket opp etter ppilleslutt :( har kommet seg nå men ser ikke bra ut, synes selv det er ekkelt så da vil jeg ikke la en stakkar massasjedame behandle meg :(

Anonymous poster hash: 4d984...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...