Gå til innhold

Logistikken med to barn + liten baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere det til? (Eller fikk det til?)

Har en på 5,5 (i bhg ennå) og en på 2,5 i bhg. Mannen jobber borte så jeg blir i praksis alene med alle 3 barna på morgenen og ettermiddagen.

Hvordan er logistikken ift å få matet baby + to barn, stelle alle og komme seg av gårde til bhg?

(Godt eldste ikke har begynt på skole så vi har en tid å rekke!)

Anonymous poster hash: e79e5...c99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint, ikke bekymre deg på forhånd.

Senk skuldrene, prøv deg frem og finn rutiner som passer for dere. Ta en dag av gangen og prøv og feil, du finner fort ut hva som ikke fungerer, men ikke stress deg opp, da gjør du det litt annerledes dagen etter.

Jeg har fire barn, de var 7,5 år, 5 år og 2 år da yngste ble født. Det gikk veldig greit, selv om eldste gikk på skolen ;)

Anonymous poster hash: e7695...5df
Skrevet

Det går så bra! Jeg har tre små unders kolealder og venter fire. Man tilpasser seg situasjonen.

Anonymous poster hash: 18e9e...0a2
Skrevet

Takk :)

Noen tips? :)

HI

Anonymous poster hash: e79e5...c99
Skrevet

Gjør unna så mye som mulig kvelden før, smøre matpakker, finne frem klær etc. Det letter ting. Og tenk at det bare er for en periode. Senk skuldrene. Spiser de frokost foran tv'en en gang iblant fordi du måtta amme akkurat da, eller mellomste fikk vanlig strømpebukse og kjole på fordi hun nektet å ta på ullklær (som du dermed har puttet i sekken slik at de fikser det i bhg) etc. Velg dine kamper med omhu :)

Anonymous poster hash: 631e5...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...