Gå til innhold

klestips for oss med overflødig hud etter vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått ned masse i vekt, og har en del overflødig hud. Jeg aner ikke hvordan jeg skal kle meg. Føler ikke noe er fint på meg. Jeg er liksom så uproporsjonert og jeg er valkete.. Noen tips her?  Fortsatt noen kg jeg kunne ha kvitta meg med, så fortsatt ikke tynn...

Anonymous poster hash: 9d671...ca2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heng på magen etter gedigent svangerskap og jeg bruker bukser som er høye i livet (Cubus har flere fine) og en overdel som sitter litt løst over magen.

Skal jeg ha kjole er godt hold-in undertøy et must, der har de mye bra på Lindex.

Anonymous poster hash: b5eb7...7cd
Skrevet

Omslagskjole og ikke nødvendigvis "hold in" undertøy, men tror det kan være greit? Jeg har ikke løs hud, men hold-in kan være greit for oss også ;) Jeg trenger ikke "stramme inn" så mye, men greit og få "presset sammen "det man har som er litt løst. Ikke sant? Så jeg kjøper gjerne hold-in som er for stort. Slik får jeg undertøy som støtter opp og som holder fasongen uten og stramme.

Liker disse som går til under bysten, evt de som har skulderstropper til og med (da ruller de ikke ned) også går de ned til rett over kneet :) Trinny og Susannah har noen av den typen, men finnes andre merker også :)

Ellers er det bare og smøre seg med tålmod. Dusj i vekselvis kaldt og varmt vann, skrubb deg,- kort sagt, få i gang blodsirkulasjon og masser deg inn med en god olje, gjerne oppstrammende, men tviler på at disse EGENTLIG har kjempeeffekt. Men de er ofte velduftende og behagelige...Og for FØLELSEN sin skyld kan det være verdt det... Mulig du aldri blir kvitt ALL løshud, men man kan gjøre sitt for og hjelpe den på vei i alle fall. Litt trening vil også hjelpe på :) Så vil du nok få "endelig resultat" etter et år eller to. Da kan man jo begynne og vurdere operasjon evt. Jeg sier et år eller to, fordi jeg selv merket endring på magen min etter fødsel så lenge etter jeg fikk sistemann. Jeg gikk ikke ned i vekt, men magehuden brukte den tid til og trekke seg sammen. Lykk etil på veien videre

Anonymous poster hash: 5fadf...617
Skrevet

Link til klestips?:)

Skrevet

dytt

Skrevet

Bikbok har noen bukser som er fantastisk myke! Fås både med høyt og lavt liv. Veldig stretchy, men holder alt på plass. Jeg har en del ekstra hud på magen etter graviditeten for to år siden, men de buksene gjør susen. Ellers er det fint med topper som markerr de områdene du er mest fornøyd med. Håper du finner ut noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...