Gå til innhold

Men den var jo positiv.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar i ny og ne graviditetstest fordi jeg bruker prevensjon der mensen uteblir. Den er altså positiv. Jeg har to barn fra før og ny samboer, og vi har et godt liv. Men jeg vil jo ikke dette nå. Vi har snakket om kanskje et par år fram i tid om det enda er oss da, men ikke nå. Jeg har jo vært så nøye med prevensjon, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva skal jeg si til sambo idag!! Huff vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, få ut tankene. Aiaiai, er helt i ørska :/



Anonymous poster hash: c0757...ebf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags prevensjon bruker du?

 

Anonymous poster hash: 75630...ec3

Skrevet

Bruker p-ring, mene er veldig nøye på å bytte den på rett tidspunkt samt ikke ha den ute mer enn 3 timer per dag. Testen var rar ettersom den aldri ble helt hvit, men er "farget i et hjørne, der også strek nr 2 vises. Tror jeg må ta en digital test imorgen for å være sikker. Streken er der, ser den tydelig nok :(



Anonymous poster hash: c0757...ebf
Skrevet

Oi! Jeg pleier også å teste meg en gang i blant pga hormonspiral. Tror jeg hadde fått sjokk om den hadde vært positiv. Vent til du får testet igjen for å være sikker, så ta det derfra...

 

Anonymous poster hash: 68c27...5fc

Skrevet

Jeg fikk sjokk ja. Men skal ta en digital test imorgen, å ta det derfra. Vet ikke helt hva jeg gjør om den og er positiv, kommer nok an på hva samboer sier. Han har ingen barn fra før og ønsker barn, men vi ville vente et par år. Huff, er så nervøs både for å fortelle han det og for hva resultatet imorgen er.

 

HI



Anonymous poster hash: c0757...ebf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...