Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Jeg er alene med 3 barn og 5 åringen er helt umulig. Hun sutrer og skriker. Erter søstrene sine hele tiden. Hun er den i midten. Når hun ikke er hjemme er det så stille og fredelig her. Til og med 10åringen sier at det er så deilig og stille når hun ikke er hjemme. Hun sliter meg helt ut og får meg sur da hun starter å erte og grine fra vi står opp. Og jo hun får like mye oppmerksomhet som søstrene sine,men jeg kan se at de to andre har et sterkere bånd og kan til tider holde hun utenfor. Det kan jeg faktisk skjønne da hun oppfører seg som en drittunge. Noen råd? Anonymous poster hash: 90ea8...9aa
Husbygger Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Ingen råd dessverre, men her også er han i midten den mest krevende på alle måter. Har heldigvis begynt å bli bedre nå (han blir 12 i desember) når han begynner å bli eldre. Hører de aller fleste med 3 barn sliter med den i midten. Lykke til, håper du får noen gode råd ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Har tre jeg å 4-8 år. To gutter, jente i midten. Dritten i midten? Neida, hos oss bytter de på den oppgaven og jeg har ikke hørt andre klage mer over den i midten enn de andre barna sine heller... En ting vil jeg uansett anbefale alle, uansett antall barn, egne mamma/pappa turer. Et døgn med et barn alene innimellom gjør underverker Anonymous poster hash: ecd32...b67
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Har tre jeg å 4-8 år. To gutter, jente i midten. Dritten i midten? Neida, hos oss bytter de på den oppgaven og jeg har ikke hørt andre klage mer over den i midten enn de andre barna sine heller... En ting vil jeg uansett anbefale alle, uansett antall barn, egne mamma/pappa turer. Et døgn med et barn alene innimellom gjør underverker Anonymous poster hash: ecd32...b67 Hihi dritten i midten 😜 hun er veldig grei å ha alene men blir et monster med søstrene til stede. Takk for svar. Anonymous poster hash: 90ea8...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå