Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 De har vel tenkt å lage film av de to andre bøkene? Om de skal lage en film av triologien kan den ikke slutte vel? HAr googlet, og det eneste jeg ser er en twittermelding om det blir to til. Ingenting annet. Noen som vet? Anonymous poster hash: ba0f2...9fc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Det bør jo komme 2 til, men ingen har enda gått ut med noe dato eller skuespillere.. Om du for eksempel går inn på de på IMDB, så står det ingenting der heller.. :s Litt surt, for jeg vil jo gjerne vite hvor lenge man må vente.. Tipper neste kommer Valentin 16, og det er lenge å vente på en film... Anonymous poster hash: 62f06...193
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Jeg leste i går at det blir oppfølger (selvfølgelig) og at det blir de samme skuespillerne:) Tror jeg leste det på filmweb... Anonymous poster hash: 53619...97c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Det bør jo komme 2 til, men ingen har enda gått ut med noe dato eller skuespillere.. Om du for eksempel går inn på de på IMDB, så står det ingenting der heller.. :s Litt surt, for jeg vil jo gjerne vite hvor lenge man må vente.. Tipper neste kommer Valentin 16, og det er lenge å vente på en film... Anonymous poster hash: 62f06...193 Tviler på at den allerede kommer om et år, tar nok mye lengre tid... Anonymous poster hash: 9e36c...589
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Får ikke håpe det. Anonymous poster hash: 9915a...614
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Det bør jo komme 2 til, men ingen har enda gått ut med noe dato eller skuespillere.. Om du for eksempel går inn på de på IMDB, så står det ingenting der heller.. :s Litt surt, for jeg vil jo gjerne vite hvor lenge man må vente.. Tipper neste kommer Valentin 16, og det er lenge å vente på en film... Anonymous poster hash: 62f06...193 Tviler på at den allerede kommer om et år, tar nok mye lengre tid... Anonymous poster hash: 9e36c...589 Et år et da helt vanlig mellom oppfølgere. Eks Ringenes Herre, Hobbiten, Twilight - alle filmene ble sluppet med ca et års mellomrom. Anonymous poster hash: 98643...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå