Gå til innhold

Oppfølger til 50 shades

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har vel tenkt å lage film av de to andre bøkene? Om de skal lage en film av triologien kan den ikke slutte vel? HAr googlet, og det eneste jeg ser er en twittermelding om det blir to til. Ingenting annet. Noen som vet?

Anonymous poster hash: ba0f2...9fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør jo komme 2 til, men ingen har enda gått ut med noe dato eller skuespillere.. Om du for eksempel går inn på de på IMDB, så står det ingenting der heller.. :s Litt surt, for jeg vil jo gjerne vite hvor lenge man må vente.. Tipper neste kommer Valentin 16, og det er lenge å vente på en film...

Anonymous poster hash: 62f06...193
Skrevet

Jeg leste i går at det blir oppfølger (selvfølgelig) og at det blir de samme skuespillerne:) Tror jeg leste det på filmweb...

Anonymous poster hash: 53619...97c

Skrevet

Det bør jo komme 2 til, men ingen har enda gått ut med noe dato eller skuespillere.. Om du for eksempel går inn på de på IMDB, så står det ingenting der heller.. :s Litt surt, for jeg vil jo gjerne vite hvor lenge man må vente.. Tipper neste kommer Valentin 16, og det er lenge å vente på en film...

Tviler på at den allerede kommer om et år, tar nok mye lengre tid...

Anonymous poster hash: 9e36c...589

Skrevet

Får ikke håpe det.

Anonymous poster hash: 9915a...614

Skrevet

Tviler på at den allerede kommer om et år, tar nok mye lengre tid...

Anonymous poster hash: 9e36c...589

Et år et da helt vanlig mellom oppfølgere. Eks Ringenes Herre, Hobbiten, Twilight - alle filmene ble sluppet med ca et års mellomrom.

Anonymous poster hash: 98643...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...