Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Var det lite? Må sende det da vi bor ett stykke fra hverandre! Hun får gaver noen år, men ikke bestandig! Tenkte at ett kort er mer personlig og viser at jeg la mer i det enn en sms! Jeg skrev ikke bare gratulere, men noen gode ord Var det dårlig av meg? Hun får stort sett veldig fine gaver ellers, og jeg kan finne på å sende henne noe uten en "begivenhet". Hvis jeg ser noe hun "må-ha" Anonymous poster hash: 6eb1f...715
Modesty Blaise. Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Jeg ga ikke mamma noe som helst. Hun fikk et bilde som knøttebøtt hadde malt, og ellers en kopp kaffe 😉 Morsdag er ikke så viktig når man er voksen tenker jeg, og et kort høres helt supert ut.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Takk Anonymous poster hash: 06eb8...8bc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Mi mor fikk verken gave, kort eller engang sms. Ikke ha dårlig samvittighet. Ikke engang jeg har det. Men nå skal det sies at verre trollkjerring enn mi mor, ikke finnes. Anonymous poster hash: c0b33...df1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Mi mor fikk verken gave, kort eller engang sms. Ikke ha dårlig samvittighet. Ikke engang jeg har det. Men nå skal det sies at verre trollkjerring enn mi mor, ikke finnes. Anonymous poster hash: c0b33...df1 Hihi.. Word! Anonymous poster hash: cad80...0ce
geitemarken Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Min mamma fikk bare en hilsen på facebook om at hun var verdens nest beste mamma siden jeg var best Morsdagen er ikke en stor dag hos oss, aldri vært det. Så hun går skylde seg selv
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Min mamma fikk en telefonsamtale. Hun er i utlandet. Anonymous poster hash: 4c18f...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå