Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Sønnen på 20 måneder er syk, hadde ganske høy feber i går kveld. Han har sovet hele natten i natt og sover fortsatt. Jeg har vært inne flere ganger, han puster og sover godt. Til vanlig våkner han i 06.30-tida, så nå sover han virkelig lenge... Bør jeg vekke, eller la han sove til han våkner? Anonymous poster hash: f79cd...a39
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 La ham sove Anonymous poster hash: 6c448...648
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 La han sove. Anonymous poster hash: aed1c...197
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 La han sove! Beste måten å bli frisk på Anonymous poster hash: f724d...26e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Søvn er godt når en er syk. Så lenge han ikke er full av feber, så lar du ham sove. Anonymous poster hash: 57bc1...b58
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Takk for svar, da får han sove Anonymous poster hash: f79cd...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå