Gå til innhold

Begynne på nytt ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en dame på 37 år som har 2 store gutter på 17 og 15 år, jeg har vert alene med dem siden de var 3 og 1 år, faren har vert i bilde, og hatt de anhver helg og en dag i uke frem til for 5 år siden da gikk vi over 50 /50.

 

Til det jeg lurer på, jeg traff en ny mann for 5 år siden, vi giftet oss for 3 år siden, han er like gammel som meg, og uten barn, han ønsker seg veldig ett. er jeg for gammel til ett nytt barn,blir kanskje 2 til så lenge han ikke har noen,hva tenker dere?

 

Guttene har 2 søsken hos faren som er 7 og 10, så det blir ikke flaut for de med flere søsken?



Anonymous poster hash: 1e306...104
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker du? Føler du ar du er ferdig med barn eller ønsker du selv små barn igjen?

Hvis du selv ønsker flere barn er det bare å sette igang😊

 

Anonymous poster hash: a7d88...29f

Skrevet

Du er ikke for gammel ihvertfall.

Spørsmålet er om du er klar for en ny runde? Jeg synes det høres koselig ut.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med mine, dine/våre situasjonen, men kan ikke se at det skal være flaut å få et søsken til ;) Jeg var 13 når foreldra mine fikk siste og det fantes ikke flaut? :) 

 

Det at du er 37 år og eventuelt får barn, er jo heller ikke merkelig i dag?Klart det kan hende det blir ekstra kontroller og slikt.  Så lenge du føler selv at du er klar for en runde til med spedbarnstid, våkenetter og småbarn så er jo ikke det noe problem :) Husk du har mye mer erfaring å ta av og 2 storebrødre som ikke trenger hjelp til alt ;) He he.

 

 

Dette er det bare du og mannen din som har svaret på :) Ikke bry deg om hva alle andre skulle mene om det :) Kan ikke se at storesøsken skulle ta noe på vei for det heller :)

Skrevet

Kjør på!!

 

Vi fikk sistemann da jeg var 40 :)

 

Storesøskenene var da 8, 12 og 16 og superstolte!! (samme far til alle fire)

 

Anonymous poster hash: 7ff9e...5a7

Skrevet

ja synes det,siden han har ingen fra før :) du bør jo kanskje satse på 2 da,siden det er så stor forskjell på de barna du har og de du får :)

Skrevet

 

jeg er en dame på 37 år som har 2 store gutter på 17 og 15 år, jeg har vert alene med dem siden de var 3 og 1 år, faren har vert i bilde, og hatt de anhver helg og en dag i uke frem til for 5 år siden da gikk vi over 50 /50.

 

Til det jeg lurer på, jeg traff en ny mann for 5 år siden, vi giftet oss for 3 år siden, han er like gammel som meg, og uten barn, han ønsker seg veldig ett. er jeg for gammel til ett nytt barn,blir kanskje 2 til så lenge han ikke har noen,hva tenker dere?

 

Guttene har 2 søsken hos faren som er 7 og 10, så det blir ikke flaut for de med flere søsken?

 

Anonymous poster hash: 1e306...104

 

Selvsagt er det ikke for sent, du er jo bare 37 år!! Om du ønsker et nytt kull så gjør du det, det er fint å bli mamma i litt mer moden alder også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...