GĂ„ til innhold

Snopfritt 2015 uke 8 😄


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 😊 ny uke! Hvem henger med?

 

Ned 0,5 kg etter planen!

Jeg mĂ„ skjerpe meg i helgene ! 😉

Men ellers fornĂžyd!

 

Hva med dere? Hvordan gikk uke 7? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To mÄneder dere!!

 

Er fortsatt med. Har ikke rÞrt godteri eller snacks siden nyttÄrsaften. Savner det vanligvis ikke :)

 

MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken.

Skrevet

To mÄneder dere!!

 

Er fortsatt med. Har ikke rÞrt godteri eller snacks siden nyttÄrsaften. Savner det vanligvis ikke :)

 

MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken.

Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! 😄 sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned 😊

Skrevet

Jeg henger med fremdeles, dog etter idiotsmell i helgen som var  :sur:

 

Strever dessverre litt med motivasjon om dagen, synes det gÄr utrooolig sakte nedover (dvs litt ned, sÄ litt opp, sÄ litt stille, sÄ litt ned, sÄ litt opp... osv), og at innsatsen jeg legger ned ikke reflekteres i hvordan kroppen responderer. Grmf.

Skrevet

Jeg henger med fremdeles, dog etter idiotsmell i helgen som var :sur:

 

Strever dessverre litt med motivasjon om dagen, synes det gÄr utrooolig sakte nedover (dvs litt ned, sÄ litt opp, sÄ litt stille, sÄ litt ned, sÄ litt opp... osv), og at innsatsen jeg legger ned ikke reflekteres i hvordan kroppen responderer. Grmf.

ForstĂ„r deg godt! Er kjedelig nĂ„r man prĂžver Ă„ vĂŠre standhaftig og spise rett sĂ„ er ikke resultatet tilsvarende. Hva spiser du gjennom en hverdag? Ang helgesmellen sĂ„ er vi i samme bĂ„t! 😊
Skrevet

 

To mÄneder dere!!

 

Er fortsatt med. Har ikke rÞrt godteri eller snacks siden nyttÄrsaften. Savner det vanligvis ikke :)

 

MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken.

Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! 😄 sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned 😊

Du er kjempeflink!!

 

Jeg har begynt Ä logge mat pÄ Grete Roede nÄ, sÄ hÄper pÄ resultater ogsÄ pÄ vekt :)

 

ForelÞpig koser jeg meg med tanken pÄ at jeg i alle fall har bevist viljestyrke :)

Skrevet

 

 

To mÄneder dere!!

 

Er fortsatt med. Har ikke rÞrt godteri eller snacks siden nyttÄrsaften. Savner det vanligvis ikke :)

 

MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken.

Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! 😄 sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned 😊
Du er kjempeflink!!

 

Jeg har begynt Ä logge mat pÄ Grete Roede nÄ, sÄ hÄper pÄ resultater ogsÄ pÄ vekt :)

 

ForelÞpig koser jeg meg med tanken pÄ at jeg i alle fall har bevist viljestyrke :)

Du er jo helt rĂ„! 😄 veier du deg? Kjenner det gir meg kjempe motivasjon! 😊

Skrevet

Dolsi, jeg fÞlger opplegg pÄ Vektklubb og ligger pÄ rett over 1300 kcal om dagen. Trener i tillegg rundt 30 minutter minst annenhver dag pÄ ellipsemaskin med full motstand. Hvis jeg har trent litt lite gjennom uka, trener jeg en time eller mer hver dag i helgen. PrÞver Ä bevege meg litt mer i hverdagen generelt ogsÄ.

 

Startet pÄ all time high med 80,9 kg 1. januar, etter Ä ha ligget stabilt pÄ 79 kg ganske lenge (de 2 ekstra kg'ene kom i juleferien, kremt, kremt). Mandag veide jeg 77,6. Forrige uke der igjen var jeg pÄ 76,9, sÄ vrker nesten som om kroppen hele tiden prÞver Ä dra seg oppover igjen, for hver gang jeg gÄr ned, gÄr jeg litt opp igjen uken etterpÄ.

 

(MÄlet mitt sÄnn om tusen Är er for Þvrig ca 60-62 kg. Er 172 cm hÞy.)

Skrevet

 

 

 

To mÄneder dere!!

 

Er fortsatt med. Har ikke rÞrt godteri eller snacks siden nyttÄrsaften. Savner det vanligvis ikke :)

 

MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken.

Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! 😄 sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned 😊
Du er kjempeflink!!

 

Jeg har begynt Ä logge mat pÄ Grete Roede nÄ, sÄ hÄper pÄ resultater ogsÄ pÄ vekt :)

 

ForelÞpig koser jeg meg med tanken pÄ at jeg i alle fall har bevist viljestyrke :)

Du er jo helt rĂ„! 😄 veier du deg? Kjenner det gir meg kjempe motivasjon! 😊

Takk :D Jeg veier meg, men stÄr stille pÄ vekt. Derfor logger jeg nÄ :D

Skrevet

Dolsi, jeg fÞlger opplegg pÄ Vektklubb og ligger pÄ rett over 1300 kcal om dagen. Trener i tillegg rundt 30 minutter minst annenhver dag pÄ ellipsemaskin med full motstand. Hvis jeg har trent litt lite gjennom uka, trener jeg en time eller mer hver dag i helgen. PrÞver Ä bevege meg litt mer i hverdagen generelt ogsÄ.

 

Startet pÄ all time high med 80,9 kg 1. januar, etter Ä ha ligget stabilt pÄ 79 kg ganske lenge (de 2 ekstra kg'ene kom i juleferien, kremt, kremt). Mandag veide jeg 77,6. Forrige uke der igjen var jeg pÄ 76,9, sÄ vrker nesten som om kroppen hele tiden prÞver Ä dra seg oppover igjen, for hver gang jeg gÄr ned, gÄr jeg litt opp igjen uken etterpÄ.

 

(MÄlet mitt sÄnn om tusen Är er for Þvrig ca 60-62 kg. Er 172 cm hÞy.)

SĂ„ flink du er!👏 Du gĂ„r jo ned. Det er jo bra! Jeg har satt "bare" 0,5 kg som mĂ„l i uka. Da er alt over en gledelig bonus. NĂ„ unner jeg meg litt kos i pĂ„ lĂžrdager og spiser tilnĂŠrmet normalt. Teller ikke kalorier. Har klart mĂ„let pr uke og mer til. Da slipper jeg Ă„ bli skuffet siden det er et realistisk mĂ„l. Om du fortsetter som du gjĂžr sĂ„ gĂ„r du ned men ikke sĂ„ fort du har hĂ„pet pĂ„. Synes du er kjempe flink! Du mĂ„ kanskje justere forventningene til hvor mye du gĂ„r ned i uka. Hva med Ă„ mĂ„le i tillegg? Noen ganger kan vekta stĂ„ i ro men cm forsvinner 😊

Skrevet

Jeg var ikke sÄ flink forrige uke med trening og snop, ble litt her og der, men var veldig flink med mat og mÄltider:)

StÄromtrent pÄ stedet hvil: 69,8.. Men ikke over 70!:-) (var 71,2 den 5.januar), sÄ det gÄr ikke fort akkurat.

Har gÄtt ned 2 cm rundt magen, 1,5 cm rundt rumpa og 0,5 pÄ hvert lÄr:-) FornÞyd med det!

 

Skal skjerpe meg betraktelig med snop og trening neste uke! Er supermotivert nÄ, etter denne godtefredagen...:skal ned til 63 kg innen sommeren og jeg gir ikke opp! Jeg skal ha bikinikropp!!:-))

Skrevet

Veiinga I morgen kommer til Ă„ gĂ„ til h.....😭 har spist og spist og spist i helga... â˜•đŸŠđŸšđŸ©đŸ°đŸŹđŸ«đŸ­đŸ•đŸđŸ—đŸŁđŸ›đŸČtotalt unĂždvendig og idiotisk av meg! Har mensen og det hjelper jo ikke akkurat! sĂ„nn! NĂ„ fikk jeg klaget litt! 😱

Skrevet

Har veiedag pÄ fredager da, men det har gÄtt veldig fint i helga og frem til nÄ:-))

Har faktisk gÄtt NED 100 gram i helga (fÄr alltid opp 5-800 gram!) minst! Ble snop fredag og lÞrdag, men i mye mindre doser. Ett glass saltpinner og sjokolade, ingenting smÄgodt og potetgull:)

SĂ„ jeg er veldig spent til fredag!

 

Sendte ungene pĂ„ sykkel pĂ„ lĂžrdag mens jeg jogget og gikk ved siden av(50 min), og pĂ„ sĂžndag var vi i badeland i Skien i 3,5 t pĂ„ og var i aktivitet hele tiden, og i gĂ„r trente jeg 4*4 intervall og styrke. Har vel aldri vĂŠrt sĂ„ nĂŠrme dĂžden..... KjĂŠre vene MÅ lissom gi alt pĂ„ slutten Jogger for sjelden sĂ„ det er ikke rart kroppen fĂžles mĂžrbanka etterpĂ„! Blir faktisk kvalm.

 

Har vÊrt ekstremt fysen i dag, men ha grÄtt bra!!:-) Mannen er borte, sÄ det ble enkel middag pÄ meg :ovnsbakt laks med ekstra lettrÞmme, grÞnnsaker og ovnsbakte poteter:) Ungene fikk tomatsuppe og pannekaker - minsten liker ikke fisk og jeg hadde bare 1:P He he.

 

God uke Ăžnskes alle! Hold on- be strong!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...