dolsi Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hei! đ ny uke! Hvem henger med?  Ned 0,5 kg etter planen! Jeg mĂ„ skjerpe meg i helgene ! đ Men ellers fornĂžyd!  Hva med dere? Hvordan gikk uke 7? đ
Gjest Tale30 Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 To mÄneder dere!!  Er fortsatt med. Har ikke rÞrt godteri eller snacks siden nyttÄrsaften. Savner det vanligvis ikke  MÄ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ä fÞre matlogg denne uken.
dolsi Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2015 To mĂ„neder dere!!  Er fortsatt med. Har ikke rĂžrt godteri eller snacks siden nyttĂ„rsaften. Savner det vanligvis ikke  MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken. Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! đ sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned đ
FrÞken_F Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Jeg henger med fremdeles, dog etter idiotsmell i helgen som var  Strever dessverre litt med motivasjon om dagen, synes det gÄr utrooolig sakte nedover (dvs litt ned, sÄ litt opp, sÄ litt stille, sÄ litt ned, sÄ litt opp... osv), og at innsatsen jeg legger ned ikke reflekteres i hvordan kroppen responderer. Grmf.
dolsi Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2015 Jeg henger med fremdeles, dog etter idiotsmell i helgen som var  Strever dessverre litt med motivasjon om dagen, synes det gĂ„r utrooolig sakte nedover (dvs litt ned, sĂ„ litt opp, sĂ„ litt stille, sĂ„ litt ned, sĂ„ litt opp... osv), og at innsatsen jeg legger ned ikke reflekteres i hvordan kroppen responderer. Grmf. ForstĂ„r deg godt! Er kjedelig nĂ„r man prĂžver Ă„ vĂŠre standhaftig og spise rett sĂ„ er ikke resultatet tilsvarende. Hva spiser du gjennom en hverdag? Ang helgesmellen sĂ„ er vi i samme bĂ„t! đ
Gjest Tale30 Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015  To mĂ„neder dere!!  Er fortsatt med. Har ikke rĂžrt godteri eller snacks siden nyttĂ„rsaften. Savner det vanligvis ikke  MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken. Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! đ sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned đ Du er kjempeflink!!  Jeg har begynt Ă„ logge mat pĂ„ Grete Roede nĂ„, sĂ„ hĂ„per pĂ„ resultater ogsĂ„ pĂ„ vekt  ForelĂžpig koser jeg meg med tanken pĂ„ at jeg i alle fall har bevist viljestyrke
dolsi Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2015   To mĂ„neder dere!!  Er fortsatt med. Har ikke rĂžrt godteri eller snacks siden nyttĂ„rsaften. Savner det vanligvis ikke  MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken. Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! đ sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned đDu er kjempeflink!! Jeg har begynt Ă„ logge mat pĂ„ Grete Roede nĂ„, sĂ„ hĂ„per pĂ„ resultater ogsĂ„ pĂ„ vekt  ForelĂžpig koser jeg meg med tanken pĂ„ at jeg i alle fall har bevist viljestyrke Du er jo helt rĂ„! đ veier du deg? Kjenner det gir meg kjempe motivasjon! đ
FrÞken_F Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Dolsi, jeg fÞlger opplegg pÄ Vektklubb og ligger pÄ rett over 1300 kcal om dagen. Trener i tillegg rundt 30 minutter minst annenhver dag pÄ ellipsemaskin med full motstand. Hvis jeg har trent litt lite gjennom uka, trener jeg en time eller mer hver dag i helgen. PrÞver Ä bevege meg litt mer i hverdagen generelt ogsÄ.  Startet pÄ all time high med 80,9 kg 1. januar, etter Ä ha ligget stabilt pÄ 79 kg ganske lenge (de 2 ekstra kg'ene kom i juleferien, kremt, kremt). Mandag veide jeg 77,6. Forrige uke der igjen var jeg pÄ 76,9, sÄ vrker nesten som om kroppen hele tiden prÞver Ä dra seg oppover igjen, for hver gang jeg gÄr ned, gÄr jeg litt opp igjen uken etterpÄ.  (MÄlet mitt sÄnn om tusen Är er for Þvrig ca 60-62 kg. Er 172 cm hÞy.)
Gjest Tale30 Skrevet 18. februar 2015 #9 Skrevet 18. februar 2015    To mĂ„neder dere!!  Er fortsatt med. Har ikke rĂžrt godteri eller snacks siden nyttĂ„rsaften. Savner det vanligvis ikke  MĂ„ fortsatt jobbe med vanlig mat, og begynner Ă„ fĂžre matlogg denne uken. Heeei! Der var du jo! Savnet deg forrige uke! đ sĂ„ flink du har vĂŠrt! Jeg sliter litt i helgene der jeg spiser mer enn jeg bĂžr. Men gĂ„r jo ned đDu er kjempeflink!! Jeg har begynt Ă„ logge mat pĂ„ Grete Roede nĂ„, sĂ„ hĂ„per pĂ„ resultater ogsĂ„ pĂ„ vekt  ForelĂžpig koser jeg meg med tanken pĂ„ at jeg i alle fall har bevist viljestyrke Du er jo helt rĂ„! đ veier du deg? Kjenner det gir meg kjempe motivasjon! đ Takk Jeg veier meg, men stĂ„r stille pĂ„ vekt. Derfor logger jeg nĂ„
dolsi Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2015 Dolsi, jeg fĂžlger opplegg pĂ„ Vektklubb og ligger pĂ„ rett over 1300 kcal om dagen. Trener i tillegg rundt 30 minutter minst annenhver dag pĂ„ ellipsemaskin med full motstand. Hvis jeg har trent litt lite gjennom uka, trener jeg en time eller mer hver dag i helgen. PrĂžver Ă„ bevege meg litt mer i hverdagen generelt ogsĂ„.  Startet pĂ„ all time high med 80,9 kg 1. januar, etter Ă„ ha ligget stabilt pĂ„ 79 kg ganske lenge (de 2 ekstra kg'ene kom i juleferien, kremt, kremt). Mandag veide jeg 77,6. Forrige uke der igjen var jeg pĂ„ 76,9, sĂ„ vrker nesten som om kroppen hele tiden prĂžver Ă„ dra seg oppover igjen, for hver gang jeg gĂ„r ned, gĂ„r jeg litt opp igjen uken etterpĂ„.  (MĂ„let mitt sĂ„nn om tusen Ă„r er for Ăžvrig ca 60-62 kg. Er 172 cm hĂžy.) SĂ„ flink du er!đ Du gĂ„r jo ned. Det er jo bra! Jeg har satt "bare" 0,5 kg som mĂ„l i uka. Da er alt over en gledelig bonus. NĂ„ unner jeg meg litt kos i pĂ„ lĂžrdager og spiser tilnĂŠrmet normalt. Teller ikke kalorier. Har klart mĂ„let pr uke og mer til. Da slipper jeg Ă„ bli skuffet siden det er et realistisk mĂ„l. Om du fortsetter som du gjĂžr sĂ„ gĂ„r du ned men ikke sĂ„ fort du har hĂ„pet pĂ„. Synes du er kjempe flink! Du mĂ„ kanskje justere forventningene til hvor mye du gĂ„r ned i uka. Hva med Ă„ mĂ„le i tillegg? Noen ganger kan vekta stĂ„ i ro men cm forsvinner đ
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg var ikke sÄ flink forrige uke med trening og snop, ble litt her og der, men var veldig flink med mat og mÄltider:) StÄromtrent pÄ stedet hvil: 69,8.. Men ikke over 70!:-) (var 71,2 den 5.januar), sÄ det gÄr ikke fort akkurat. Har gÄtt ned 2 cm rundt magen, 1,5 cm rundt rumpa og 0,5 pÄ hvert lÄr:-) FornÞyd med det!  Skal skjerpe meg betraktelig med snop og trening neste uke! Er supermotivert nÄ, etter denne godtefredagen...:skal ned til 63 kg innen sommeren og jeg gir ikke opp! Jeg skal ha bikinikropp!!:-))
dolsi Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2015 Veiinga I morgen kommer til Ă„ gĂ„ til h.....đ har spist og spist og spist i helga... âđŠđšđ©đ°đŹđ«đđđđđŁđđČtotalt unĂždvendig og idiotisk av meg! Har mensen og det hjelper jo ikke akkurat! sĂ„nn! NĂ„ fikk jeg klaget litt! đą
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Har veiedag pÄ fredager da, men det har gÄtt veldig fint i helga og frem til nÄ:-)) Har faktisk gÄtt NED 100 gram i helga (fÄr alltid opp 5-800 gram!) minst! Ble snop fredag og lÞrdag, men i mye mindre doser. Ett glass saltpinner og sjokolade, ingenting smÄgodt og potetgull:) SÄ jeg er veldig spent til fredag!  Sendte ungene pÄ sykkel pÄ lÞrdag mens jeg jogget og gikk ved siden av(50 min), og pÄ sÞndag var vi i badeland i Skien i 3,5 t pÄ og var i aktivitet hele tiden, og i gÄr trente jeg 4*4 intervall og styrke. Har vel aldri vÊrt sÄ nÊrme dÞden..... KjÊre vene Mà lissom gi alt pÄ slutten Jogger for sjelden sÄ det er ikke rart kroppen fÞles mÞrbanka etterpÄ! Blir faktisk kvalm.  Har vÊrt ekstremt fysen i dag, men ha grÄtt bra!!:-) Mannen er borte, sÄ det ble enkel middag pÄ meg :ovnsbakt laks med ekstra lettrÞmme, grÞnnsaker og ovnsbakte poteter:) Ungene fikk tomatsuppe og pannekaker - minsten liker ikke fisk og jeg hadde bare 1:P He he.  God uke Þnskes alle! Hold on- be strong!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ