Gå til innhold

du som har en mamma med AD/HD / ADD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var oppveksten din, og hvilket forhold har du til henne i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun hadde ADHD. Skriver hadde fordi hun er død nå.

Hadde en ok oppvekst. Mamma var mye opp og ned så hjemmet vårt var preget av uforutsigbarhet og mer eller mindre kaos. Da jeg var tenåring begynte hun å selvmedisinere seg. Var innlagt mange, mange ganger. Begynte å drikke mer alkohol og kombinerte det med sterke medisiner.

Lang historie kort: Hun tok livet sitt for 6mnd. siden.

At hun var som hun var, var neppe kun ADHD sin feil, men hun fikk aldri ro i kroppen.

Anonymous poster hash: 043d4...256
Skrevet

Det var trist å lese! :( men du følet at du har hatt en grei oppvekst selv oppe i dette? Følte du at du fikk ett nært forhold til henne?

Skrevet

Hadde en ok oppvekst, men har aldri vært nær mamma. Jeg klarte aldri å henge med på hennes påfunn, oppturer og nedturer. Det var som sagt mye uforutsigbarhet og kaos. Jeg rømte mer fra det. Oppholdt meg mye på rommet og etterhvert ute med venner.

Ble sliten av alt som skulle gjøres på impuls. I begynnelsen var det spennende, men etterhvert slitsomt og jeg drømte om en vanlig hverdag.

Hun var fargerik, det skal hun ha. Klarte aldri helt å forholde meg til henne. Vi var som 2 barn som bodde sammen og så vokste jeg fra henne.

Anonymous poster hash: 043d4...256

Skrevet

Hørtes slitsomt ut ja. :( hadde hun noe interesse for ditt liv i det hele tatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...