SagflisiHåret Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Tilfeldigvis så jeg en dokumentar om IS igår på vg tv, den var veldig, veldig tankevekkende. Og vond! Den handlet mest om kvinner og barn, hvordan deres liv er blitt etter at de måtte rømme fra IS. Mitt hjerte blør. Du kan se den på vgs hjemmeside, http://www.vgtv.no/#!/video/101976/victims-of-is Og heter victims of IS. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Huff, jeg er sikkert helt fjern, men jeg orker rett og slett ikke. Jeg er ei av de som lar meg plage av slike historier i månedsvis Anonymous poster hash: 923dd...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå