Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Ingen ansatte på mitt barna avdeling var der når jeg leverte nå så derfor skal jeg sende en sms senere idag. På fredag ble hun hentet i barnehagen av besteforeldrene og hun hadde da på seg en regnbukse som tilhørte barnehagen fordi hennes var borte, jeg sjekket plassen hennes nå og regnbuksen er borte og er ikke på noen andre plasser på avdelingen så er annet barn har da fått med seg buksen hjem eller den er på en annen avdeling. Jeg blir irritert for at hun må låne altfor store klær fordi andre barn får hennes klær som er godt merket med navn og det er tilogmed bilde av barnet på navnelappen samt at ting henger på hennes plass! Noe ala det samme skjedde i november. Da forsvant sheroxene hennes og var borte i 5 uker før de brått dukket opp igjen, de også merket med navn! Anonymous poster hash: 7f00d...fd2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Beklager skrivefeil, skriver på telefonen ute i kulda Anonymous poster hash: 7f00d...fd2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Hadde ikke sendt sms. Hadde ringt eller gitt beskjed ved henting / levering i morgen. Eventuelt sendt en epost til ped.leder. Anonymous poster hash: 18767...82c
Gjest Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Da spør du de når du henter i bhg hvor du kan henge opp lapp om savnet klær. Og så har du med deg en lapp der du etterlyser regnbuksen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Bare si at du savner den og om de kan lete etter den idag. Antakelig ikke personalets feil at den eller cherroxene ble borte. Mange sløve foreldre der ute. Anonymous poster hash: 6c696...441
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Kan vente med å ringe/ sende sms til jeg henter idag. De pleier å samle storbarnsavdelingene kl. 16 og jeg er der 16.05 så ikke alltid jeg rekker ansatte fra vår avd., men regner med det er en der ved henting idag siden de ikke var der i morges. Håper det ikke tar 5 uker før den kommer tilbake igjen denne gangen, men må nok kjøpe ny regnbukse idag -.- vurderer å få den til å se ut som en russebukse og skrive navnet over hele buksen Anonymous poster hash: 7f00d...fd2
Gjest Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Kan vente med å ringe/ sende sms til jeg henter idag. De pleier å samle storbarnsavdelingene kl. 16 og jeg er der 16.05 så ikke alltid jeg rekker ansatte fra vår avd., men regner med det er en der ved henting idag siden de ikke var der i morges. Håper det ikke tar 5 uker før den kommer tilbake igjen denne gangen, men må nok kjøpe ny regnbukse idag -.- vurderer å få den til å se ut som en russebukse og skrive navnet over hele buksen Anonymous poster hash: 7f00d...fd2 Ja det er lurt å skrive utenpå regnbukse, støvler, votter... Da finner både ungene og de voksne i bhg lettere rett eier og andre kan ikke bare ta de med seg hjem
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Ro deg ned. Ring barnehagen etter hvert og fortell hva som har skjedd, og be dem vennlig holde øynene åpne etter regnbuksa. Det er ikke helt usannsynlig at noen kommer med regnbuksa nå i løpet av morgenen, når de leverer barnet som har fått den med deg. Kanskje henger den på plassen når du henter henne. Hvis den ikke dukker opp igjen er det utrolig kjipt, men ikke verdens undergang. Vi har alltid to regnsett (iblant er ett av dem arvet eller litt stort eller litt smått), slik at vi har både hjemme og i barnehagen, og har ekstra som vi kan ta med oss i slike tilfeller. Anonymous poster hash: d2c0d...475
me_87 Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Syns det blir for useriøst å sende en sms om det. Ta det opp med levering/henting.
Sint naken biltyv Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Spør du virkelig oss hva du skal skrive i sms til barnehagen? Hva med å skrive det du vil si eller lurer på? Hvis du er så evneveik at du ikke klarer å forfatte en sms på egenhånd, hvordan har barna dine det egentlig da?? Og nei, du burde ikke skrive sms men snakke med de når du er i barnehagen OM du klarer det da....
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Spør du virkelig oss hva du skal skrive i sms til barnehagen? Hva med å skrive det du vil si eller lurer på? Hvis du er så evneveik at du ikke klarer å forfatte en sms på egenhånd, hvordan har barna dine det egentlig da?? Og nei, du burde ikke skrive sms men snakke med de når du er i barnehagen OM du klarer det da.... Jeg blir også helt målløs av at noen kan lure på noe sånt. "Hva skal jeg si...?" "Hva skal jeg skrive...?". Hva kommer dette av? Usikkerhet? Jeg fatter det bare ikke. (Jeg tror imidlertid ikke at hi har problemer med å ta seg av barna sine av den grunn).
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Er det basebhg du har barnet ditt i? da er det fort gjort at slikt skjer og enda en grunn til at jeg er lykkelig for at jeg har mi jente i en liten privat bhg med 16 barn og stabilt personell
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Du skal sende en sms? Hvor gammel er du? Det må da virkelig være lettere å ta de opp når du er i bhg. At ting forsvinner må man (desverre) bare regne med, selv hvor mye merking man hat på klærne, enkelte er så sløve at det er helt utrolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå