Sissa15 Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hei! Jeg vet ikke helt i hvilket forum dette spørsmålet hører hjemme, men prøver her.. Min farmor på 86 år mener det er forkastelig å bære babyer i loddrett stilling, dvs i bæresjal og liknende. Er det noen som vet hvorfor hun mener dette? Er dette en "gammeldags" holdning jeg ikke behøver å bekymre meg for? Jeg ønsker selv å bruke bæresjal når babyen min blir født..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå