Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Eller om det bare er sex? Anonymous poster hash: b0b07...713
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Vil han tilbringe tid sammen med deg selv om det ikke involverer sex også, da er han gjerne interessert i noe mer. Hvis ikke, bare sex. Se på det han gjør, ikke bare det han ev. sier. Litt avhengig av hvor lenge dere har kjent hverandre /holdt på, så kan du også se om han lar deg treffe sine venner og familie, om han involverer deg i livet sitt, om han vil møte deg på offentlig sted, om han planlegger ting med deg fremover osv. Anonymous poster hash: 71718...08f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Ikke kjent hverandre lenge. Han kjører 20 min bare for en klem, og da kjøpt kaffe på veien. Jeg har barna denne uka så det blir en klem på trappa etter de sover.. Hi Anonymous poster hash: b0b07...713
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ikke kjent hverandre lenge. Han kjører 20 min bare for en klem, og da kjøpt kaffe på veien. Jeg har barna denne uka så det blir en klem på trappa etter de sover.. Hi Anonymous poster hash: b0b07...713 Da virker han jo interessert Du kan jo be ham inn som en venn selv om du har barna, bare prate sammen og bli bedre kjent. Lykke til Anonymous poster hash: 71718...08f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Kan det, men ikke så lenge siden bruddet og orker ikke at det går til eks. Han var av den typen som ikke ville jeg skulle ha venner i det heletatt. Går mot barne fri uke nå,så får nok blitt bedre kjent. Hi Anonymous poster hash: b0b07...713
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Jeg møtte en mann for tre uker siden, som snakker veldig mye fremover i tid. Det er et godt tegn Anonymous poster hash: d3445...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå