Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Min sønn har time i 10 tiden i morgo på riksen. Vi et no plasett på Gaustad pasienthotel. Jeg har lyst på en sånn def halv-flaske hvit vin..... er det ok, eller bør jeg egentlig ikke ta den??? Anonymous poster hash: 82299...7ac
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Er du alkoholiker bør du ikke drikke den, om du ikke er det så drikk den om du så gjerne vil Anonymous poster hash: 617ad...e21
MammantilNurket Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Minibaren på Ullevål Hotel virker ikke (se bilde). Sikkert lurt om du tar med selv.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ho ho ho, er IKKE alkoholier. Men det er med drikke som med mat, noen liker reker, andre ikje. Jeg liker vin og koser meg med ett par tre glass. Min søñ har sett meg påvirket en gang. Mix av alkohol og migrenemedisin fikk uhekdife konsekvenser. Men nå er det viktig at han ser at utem medisin går det fiiiint om svigermir serverer ett glass rødvin til andesteika...... Anonymous poster hash: 82299...7ac
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Ho ho ho, er IKKE alkoholier. Men det er med drikke som med mat, noen liker reker, andre ikje. Jeg liker vin og koser meg med ett par tre glass. Min søñ har sett meg påvirket en gang. Mix av alkohol og migrenemedisin fikk uhekdife konsekvenser. Men nå er det viktig at han ser at utem medisin går det fiiiint om svigermir serverer ett glass rødvin til andesteika...... Anonymous poster hash: 82299...7ac Tenker du dropper den vinen jeg. Du er med sønnen din på sykehuset. Denne "skal bare vise at mamma også kan drikke med måte"-oppvisningen kan du ta igjen. Nå er vel en av de gangene du ikke bør ha promille. Anonymous poster hash: b4b2a...440
HeltAnonym Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Nei du skal ikke trenge å bevise det for ham nå når du er med han på sykehuset.. Da skal du vise han at du er der for ham! Og da helst uten alkohol.. Uten at jeg er noen fanatiker på at man ikke skal drikke foran barn.. På sykehus/pasienthotell i påvente av behandling synes jeg det er unødvendig ..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Ho ho ho, er IKKE alkoholier. Men det er med drikke som med mat, noen liker reker, andre ikje. Jeg liker vin og koser meg med ett par tre glass. Min søñ har sett meg påvirket en gang. Mix av alkohol og migrenemedisin fikk uhekdife konsekvenser. Men nå er det viktig at han ser at utem medisin går det fiiiint om svigermir serverer ett glass rødvin til andesteika...... Anonymous poster hash: 82299...7ac Høres faktisk ut som du er alkoholiker og må ha vin. Anonymous poster hash: 6e9b3...3ee
HvittHus Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Hadde du vært pasient hadde det vært så sin sak, men så lenge du er pårørende til et barn trenger du ikke å drikke vin akkurat denne kvelden.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Et glass er helt greit, men et par tre er kanskje litt i meste laget? Hvis jeg tar tre glass vin er jeg rimelig snurrete. Men det er jo forskjellig fra person til person da.. Anonymous poster hash: b53d1...933
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. februar 2015 #10 Skrevet 16. februar 2015 Spis heller en sjokolade. Hva skal du med vin på sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #11 Skrevet 16. februar 2015 Ho ho ho, er IKKE alkoholier. Men det er med drikke som med mat, noen liker reker, andre ikje. Jeg liker vin og koser meg med ett par tre glass. Min søñ har sett meg påvirket en gang. Mix av alkohol og migrenemedisin fikk uhekdife konsekvenser. Men nå er det viktig at han ser at utem medisin går det fiiiint om svigermir serverer ett glass rødvin til andesteika...... Anonymous poster hash: 82299...7ac Ser ut som du har forsynt deg rikelig allerede ... Anonymous poster hash: c28f8...5c0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #12 Skrevet 16. februar 2015 Ho ho ho, er IKKE alkoholier. Men det er med drikke som med mat, noen liker reker, andre ikje. Jeg liker vin og koser meg med ett par tre glass. Min søñ har sett meg påvirket en gang. Mix av alkohol og migrenemedisin fikk uhekdife konsekvenser. Men nå er det viktig at han ser at utem medisin går det fiiiint om svigermir serverer ett glass rødvin til andesteika...... Anonymous poster hash: 82299...7ac Ser ut som du har forsynt deg rikelig allerede ... Anonymous poster hash: c28f8...5c0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #13 Skrevet 16. februar 2015 Ho ho ho, er IKKE alkoholier. Men det er med drikke som med mat, noen liker reker, andre ikje. Jeg liker vin og koser meg med ett par tre glass. Min søñ har sett meg påvirket en gang. Mix av alkohol og migrenemedisin fikk uhekdife konsekvenser. Men nå er det viktig at han ser at utem medisin går det fiiiint om svigermir serverer ett glass rødvin til andesteika...... Anonymous poster hash: 82299...7ac Ser ut som du har forsynt deg rikelig allerede ... Anonymous poster hash: c28f8...5c0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #14 Skrevet 16. februar 2015 Jeg tror ikke det er viktig for gutten din å se at det går fiiiiint at mamma drikker vin akkurat nå når han ligger på sykehuset altså! Anonymous poster hash: d7ab2...5e4
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2015 #15 Skrevet 16. februar 2015 Veldig merkelig å prioritere alkohol fremfor syke barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå