Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg må bare få ut noe som skjedde forrige helg. Ingen big deal, men jeg går nå rundt og gnager på det. Lørdag ettermiddag fikk jeg en telefon fra ei venninne om jeg kunne tenke meg å være barnevakt den kvelden. Ikke for hennes barn (hun er barnløs), men for barnet (3-åring) til ei venninne av ei venninne (som jeg forsåvidt aldri har møtt), slik at hun kunne bli med ut på byen. Jeg svarte nei siden jeg ikke kjenner dette barnet, og heller ikke har noe særlig erfaring med småbarn (jeg er gravid, men det er hemmelig foreløpig). Da sier venninna mi at hun allerede har snakket med samboeren min og han sa det var greit. Hva faen? Jeg kjenner samboeren min såpass godt at jeg skjønte at dette ikke kunne stemme, noe venninna mi innrømte. Jeg vet at dette ikke er en stor greie, har heller ikke gjort noe ut av det, men blir så provosert når jeg tenker på at jeg ble forsøkt lurt til å være barnevakt til et barn jeg ikke kjenner. Og hvorfor ble ikke jeg invitert med ut... Jeg forventer ingen svar på denne tråden, måtte bare få det ut. Hater konfrontasjoner, så jeg vet jeg kommer til å holde følelsene mine angående dette for meg selv Anonymous poster hash: b851c...808
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Hun spurte. Du sa nei. Let it go, let it go Anonymous poster hash: 65041...f00
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Hørtes ut som venninnene dine fortsatt holder til på ungdomskolen.. kan heller ikke skjønne at en mor vil at en eller annen fremmed dame som hun ikke kjenner skal passe barnet sitt.. Anonymous poster hash: 17c91...2e2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hun spurte. Du sa nei. Let it go, let it go Anonymous poster hash: 65041...f00 Prøvde å skrive det av meg nå. Funker det Anonymous poster hash: b61b7...878
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Høres ut som ett stk. pussig venninne! Og ett stk. pussig/uansvarlig mor som er villig til å la en for henne fremmed passe barnet. Veldig sært å skulle ha en person barnet aldri har møtt til å passe det - for at hun selv skal ut på byen. Uansvarlig! Jeg tenker at din venninne kanskje ikke er så god venninne også. Forstår godt utblåsningen - bra det fungerer! Anonymous poster hash: aadc2...42d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Høres ut som ett stk. pussig venninne! Og ett stk. pussig/uansvarlig mor som er villig til å la en for henne fremmed passe barnet. Veldig sært å skulle ha en person barnet aldri har møtt til å passe det - for at hun selv skal ut på byen. Uansvarlig! Jeg tenker at din venninne kanskje ikke er så god venninne også. Forstår godt utblåsningen - bra det fungerer! Anonymous poster hash: aadc2...42d Signerer denne. For noen merkelige folk! Anonymous poster hash: a6b97...704
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Dette her høres ut som et drama som tilhører videregående. Juge om at samboern din hadde samtykket? For en bytur? Hvor gammel er venninnen din egentlig? Uansett. Drit i det, og finn deg noen ordentlige, voksne venninner. Anonymous poster hash: 4b3cd...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå