Gå til innhold

En liten "utblåsning"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut noe som skjedde forrige helg. Ingen big deal, men jeg går nå rundt og gnager på det.

 

Lørdag ettermiddag fikk jeg en telefon fra ei venninne om jeg kunne tenke meg å være barnevakt den kvelden. Ikke for hennes barn (hun er barnløs), men for barnet (3-åring) til ei venninne av ei venninne (som jeg forsåvidt aldri har møtt), slik at hun kunne bli med ut på byen. Jeg svarte nei siden jeg ikke kjenner dette barnet, og heller ikke har noe særlig erfaring med småbarn (jeg er gravid, men det er hemmelig foreløpig). Da sier venninna mi at hun allerede har snakket med samboeren min og han sa det var greit. Hva faen? Jeg kjenner samboeren min såpass godt at jeg skjønte at dette ikke kunne stemme, noe venninna mi innrømte.

 

Jeg vet at dette ikke er en stor greie, har heller ikke gjort noe ut av det, men blir så provosert når jeg tenker på at jeg ble forsøkt lurt til å være barnevakt til et barn jeg ikke kjenner. Og hvorfor ble ikke jeg invitert med ut...

 

Jeg forventer ingen svar på denne tråden, måtte bare få det ut. Hater konfrontasjoner, så jeg vet jeg kommer til å holde følelsene mine angående dette for meg selv

 

Anonymous poster hash: b851c...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun spurte. Du sa nei. Let it go, let it go

 

Anonymous poster hash: 65041...f00

Skrevet

Hørtes ut som venninnene dine fortsatt holder til på ungdomskolen..

 

kan heller ikke skjønne at en mor vil at en eller annen fremmed dame som hun ikke kjenner skal passe barnet sitt.. :o



Anonymous poster hash: 17c91...2e2
Skrevet

Hun spurte. Du sa nei. Let it go, let it go

 

Anonymous poster hash: 65041...f00

 

Prøvde å skrive det av meg nå. Funker det :)

 

Anonymous poster hash: b61b7...878

Skrevet

Høres ut som ett stk. pussig venninne!

 

Og ett stk. pussig/uansvarlig mor som er villig til å la en for henne fremmed passe barnet. Veldig sært å skulle ha en person barnet aldri har møtt til å passe det - for at hun selv skal ut på byen. Uansvarlig!

 

Jeg tenker at din venninne kanskje ikke er så god venninne også.

 

Forstår godt utblåsningen - bra det fungerer! ;)



Anonymous poster hash: aadc2...42d
Skrevet

 

Høres ut som ett stk. pussig venninne!

 

Og ett stk. pussig/uansvarlig mor som er villig til å la en for henne fremmed passe barnet. Veldig sært å skulle ha en person barnet aldri har møtt til å passe det - for at hun selv skal ut på byen. Uansvarlig!

 

Jeg tenker at din venninne kanskje ikke er så god venninne også.

 

Forstår godt utblåsningen - bra det fungerer! ;)

 

Anonymous poster hash: aadc2...42d

Signerer denne.

For noen merkelige folk!

 

 

 

Anonymous poster hash: a6b97...704

Skrevet

Dette her høres ut som et drama som tilhører videregående. Juge om at samboern din hadde samtykket? For en bytur? Hvor gammel er venninnen din egentlig? 

 

Uansett. Drit i det, og finn deg noen ordentlige, voksne venninner. 



Anonymous poster hash: 4b3cd...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...