Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hei! Vi har en femåring, som i kveld plutselig sa at det klør litt der bak. Jeg skal ordne med time til lege i morgen, men lurte på om det kanskje var noen andre her som hadde opplevd dette hos barnet sitt? Og hvis, - vises det tydelig, om det skulle være noe? HI Anonymous poster hash: fec63...fe3
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Det vises tydelig ja. Det er ikke noe en lege kan gjøre med det. Hvis du oppdager mark kjøper du middelet reseptfritt. Anonymous poster hash: 37b82...189
tingeling1234 Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Barnemark ser man tydelig om man ser nøye i endetarmsåpningen. De ser ut som små hvite tråder, og rører på seg. Ser du dette drar du på apteket og kjøper vermox, husk at hele familien må behandles og Vær nøye på hygiene, vask morgen og kveld og skift undertøy samtidig, skift også sengetøy mellom de to kurene... Hygiene er alfa Omega for å bli kvitt dette... Lykke til;) PS, om ungen sover ta med lommelykt og lys i rompa, marken kryper angiveligvis ut på natta og legger egg i åpningen så de er lettere å se nå når ungen er varm og rolig;)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Om du tar en lommelykt og går ned å sjekker nå så ser du lett om det er mark. Datteren min fikk det for litt siden og jeg då det med en gang etter sengetid.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Legg barnet over fanget og brett ut åpningen, da kommer det et par frem hvis hun har mark. Litt ubehagelig men du takler det Kjøp middel i morgen, ingen grunn til lege for dette. Hold henne hjemme til du har startet kuren. Anonymous poster hash: 74058...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå