Gå til innhold

Flytte eller ikke flytte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor nå føler jeg meg veldig alene.Er alene med barn og jobber ikke .Dagene er kjedelige å meningsløse.

I januar skrev jeg kontrakt med megler ,har hatt fotograf her og en takst mann.Megler skal ha 24 000 kr hvis jeg trekker salget.

Jeg lever veldig isolert å klarer ikke endre livet mitt føler jeg.Jeg får helt hetta av å tenke på at jeg skal bo her til barna er store.Alene i leiligheten.Men barnet mitt har en god kamerat her ,å han vil ikke flytte.

Jeg å min eks har ikke vært kjærester på flere år men vi har ett godt vennskap.Han har også lite nettverk ,å har bare meg som venn stort sett.Vi lurer på om vi skal kjøpe noe sammen,men jeg er veldig redd det ikke vil fungere.

Men da hadde vi hatt hverandre å jeg hadde sluppet å følt meg så alene.Jeg bare vet ikke hva jeg skal gjøre? Jeg har hatt fotografering av leiligheten vinter bilder.Å føler det haster med å legge ut leiligheten for salg. 

Hva skal jeg gjøre???

Anonymous poster hash: 8a7ba...e14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det litt som deg og vi, jeg og datteren min, flytter om 1mnd. Da flytter vi til et sted der vi har venner og et lite nettverk. Her vi bor nå trives jeg ikke. Vanskelig å komme i kontakt med folk, jeg er mye ensom, det er værhardt og lite å finne på.

Hopp i det! Livet er for kort til å ikke ta noen sjangser :)

Anonymous poster hash: 3f665...607

Skrevet

Jeg tror ikke det å flytte vil løse problemene du beskriver, og jeg synes det høres noe uoverveid å skulle dele bolig med en eks. Er han far til barnet ditt? Om han ikke er det heller, tenker jeg at det er direkte ufornuftig.

Det høres ut som du behøver å bygge nettverk. Det kommer ikke av seg selv samme hvor man bor. Det kan godt hende det vil være enklere et annet sted, men det skal være ille der man bor før man river et barn ut av skole og nærmiljø.

Anonymous poster hash: 55683...039
Skrevet

Det er barnets far som er min eks .Gutten min har ikke begynt på skole enda.Starter til høsten .Derfor føler jeg at jeg må ta et valg nå.

Jeg drømmer om en hage flekk også-.Trives ikke her jeg bor men ser at guttungen trives. 

Vanskelig-

Anonymous poster hash: 8a7ba...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...