Gå til innhold

Dere med tenåringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man se når barnet er barn hvordan temperamentet blir i tenåra? Jeg har en sindig 9-åring og klarer ikke å se han for meg smellende med dører og banning og kjefting. Kan jeg forvente meg en overaskelse om noen år? 😛

Anonymous poster hash: 39804...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen tenåringer selv, men jeg har da vært en. Fra å være en pliktoppfyllende, sindig engel,  ble jeg et TROLL over natten. Det ga seg sånn ved 17 års alder tenker jeg. Huff. Jeg skjemmes når jeg tenker tilbake på det. 

Anonymous poster hash: 861ff...ca1
Skrevet

Jeg har ingen tenåringer selv, men jeg har da vært en. Fra å være en pliktoppfyllende, sindig engel, ble jeg et TROLL over natten. Det ga seg sånn ved 17 års alder tenker jeg. Huff. Jeg skjemmes når jeg tenker tilbake på det.

Anonymous poster hash: 861ff...ca1

Hehe såpass ja 😊 Da kan jeg kanskje ikke føle meg helt trygg da....

Anonymous poster hash: 39804...106

Skrevet

Min datter var ekstremt trassig og hyperaktiv fra hun var 1 år til 5 år, så roet hun seg. Nå er hun 13 år, og nå kommer trassigheten tilbake. Kjenner igjen litt av oppførselen fra hun var liten. Så har hun en lillebror, som er noe av det roligste som finnes, og jeg klarer virkelig ikke å se for meg at han kan bli trassig noensinne.

Anonymous poster hash: 4fbfc...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...