Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har litt tunge øyelokk, og nå begynner de å plage meg mer og mer. Plagene er mest kosmetisk, er lei av sad-sam øyer. Er det noen som har operert og kan fortelle meg litt hva som skjer, ble det bra, var det verdt det og gjorde du det offentlig/privat? Jeg regner ikke med at jeg kvalifiserer til å få det offentlig, så lurer litt på hva prisene er privat. Anonymous poster hash: c1240...957
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Lurer på det samme faktisk, men har ikke kr til operasjon uansett Anonymous poster hash: 31796...24f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 http://www.teressorlandsparken.no Gjorde det her for 5 år siden, priser finner du på siden deres. Veldig fornøyd, ingen komplikasjoner. Smerter aner jeg ikke,da jeg samtidig tok full BP og sying av magemuskler samtidig. Hadde så vondt i magen at jeg ikke merket om det gjorde vondt over øynene. Anonymous poster hash: b485b...eb3
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Gjorde det sommeren 2012. Fikk det dekket, selv om jeg var på grensen. Tok Paracet forebyggende første dag. Anonymous poster hash: f810b...efe
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 http://www.teressorlandsparken.no Gjorde det her for 5 år siden, priser finner du på siden deres. Veldig fornøyd, ingen komplikasjoner. Smerter aner jeg ikke,da jeg samtidig tok full BP og sying av magemuskler samtidig. Hadde så vondt i magen at jeg ikke merket om det gjorde vondt over øynene. Anonymous poster hash: b485b...eb3 Takk for link, passer perfekt siden jeg er sørlending Hvor i sørlandsparken ligger den, lite kjent på gate navn der Anonymous poster hash: c1240...957
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Gjorde det sommeren 2012. Fikk det dekket, selv om jeg var på grensen. Tok Paracet forebyggende første dag. Anonymous poster hash: f810b...efe Takk for svar:) Hvor ille må man være? Må det henge tydelig over øyene? Anonymous poster hash: c1240...957
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 http://www.teressorlandsparken.no Gjorde det her for 5 år siden, priser finner du på siden deres. Veldig fornøyd, ingen komplikasjoner. Smerter aner jeg ikke,da jeg samtidig tok full BP og sying av magemuskler samtidig. Hadde så vondt i magen at jeg ikke merket om det gjorde vondt over øynene. Anonymous poster hash: b485b...eb3 Er det den som heter øvre øyelokksplastikk? Anonymous poster hash: c1240...957
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har ikke gjort det selv, men vet at mange ser ut som de har fått seg "en på trynet" en periode etterpå, så de er blå og hovner opp. Når det gror syns det sjelden i det hele tatt. Det som er viktig er at det ikke blir tatt for mye, jeg har sett resultatet av det på øynene i ettertid og det verken så eller kjentes behagelig ut. Anonymous poster hash: 46baf...6db
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har ikke gjort det selv, men vet at mange ser ut som de har fått seg "en på trynet" en periode etterpå, så de er blå og hovner opp. Når det gror syns det sjelden i det hele tatt. Det som er viktig er at det ikke blir tatt for mye, jeg har sett resultatet av det på øynene i ettertid og det verken så eller kjentes behagelig ut. Anonymous poster hash: 46baf...6db Tok du privat eller offentlig? Hvis man tar privat så får man jo ikke sykemelding, så hvor lenge bør man være hjemme fra jobb. Anonymous poster hash: c1240...957
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har ikke gjort det selv, men vet at mange ser ut som de har fått seg "en på trynet" en periode etterpå, så de er blå og hovner opp. Når det gror syns det sjelden i det hele tatt. Det som er viktig er at det ikke blir tatt for mye, jeg har sett resultatet av det på øynene i ettertid og det verken så eller kjentes behagelig ut. Anonymous poster hash: 46baf...6db Tok du privat eller offentlig? Hvis man tar privat så får man jo ikke sykemelding, så hvor lenge bør man være hjemme fra jobb. Anonymous poster hash: c1240...957 Som jeg skrev, så har jeg ikke operert selv, men jeg vet om andre som har jobbet med to store blåveiser med kunder... Hun jeg kjenner best av dem, hadde "kafebriller" på inne, men det var på begynnelsen av 2000-tallet da det var in med sånne briller. Øynene etter at det har vært tatt for mye, har jeg sett i forbindelse med jobben min. Anonymous poster hash: 46baf...6db
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 http://www.teressorlandsparken.noGjorde det her for 5 år siden, priser finner du på siden deres.Veldig fornøyd, ingen komplikasjoner.Smerter aner jeg ikke,da jeg samtidig tok full BP og sying av magemuskler samtidig. Hadde så vondt i magen at jeg ikke merket om det gjorde vondt over øynene.Anonymous poster hash: b485b...eb3 Takk for link, passer perfekt siden jeg er sørlending Hvor i sørlandsparken ligger den, lite kjent på gate navn der Anonymous poster hash: c1240...957 Kjører av E18 etter dyreparken, forbi Sørlandssenteret og Burgerking, rett frem i noen av rundkjøringene ( nedover der alle bilbutikkene ol. ligger) Vanskelig å forklare, legg det heller inn på kjørerute på gulesider Anonymous poster hash: b485b...eb3
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 http://www.teressorlandsparken.noGjorde det her for 5 år siden, priser finner du på siden deres.Veldig fornøyd, ingen komplikasjoner.Smerter aner jeg ikke,da jeg samtidig tok full BP og sying av magemuskler samtidig. Hadde så vondt i magen at jeg ikke merket om det gjorde vondt over øynene.Anonymous poster hash: b485b...eb3 Er det den som heter øvre øyelokksplastikk? Anonymous poster hash: c1240...957 Øvre oyelokk tok jeg,ingen synlige arr nå. Anonymous poster hash: b485b...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå