Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 ...kjente du de inni magen, eller med hånden mot magen? Merkelig formulering. Prøver igjen. Jeg er førstegangs. 17 uker på vei med en livlig krabat (basert på ul). Jeg TROR kanskje at jeg kan ha kjent antydning til liv, selv om jeg vet at det fortsatt kan være for tidlig til å forvente. Jeg har fått med meg såpass at mor kjenner sparkene først, og at de er merkbare utpå magen først uker senere. Jeg tar meg likevel i å holde hånden/hendene på magen, å lure på om jeg vil kjenne det med å "presse" litt mot barnet. Hvordan opplevde du ditt barns første spark? Anonymous poster hash: 32f65...98c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Uke 15 nå og 3. gangs, men er litt usikker på om det er mini jeg kjenner innimellom.... Akkurat som et lite plopp, eller fiskesprell på en måte, ganske langt inne nede i magen.... Anonymous poster hash: 1dcce...84e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Kjente det inni magen fra 16+3, utenpå fra 17+0. Er førstegangs. Anonymous poster hash: f55f8...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Kjente det samtidig i uke 16. Lå flatt på rygg på gulvet, og både kjente små spark og så bevegelsene på utsiden av magen. Anonymous poster hash: 1845d...a4d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Fullt klar over at jeg er utålmodig, åhhh...jeg vil også! Jeg føler at jeg kjenner noe av og til, men ikke nok til å sikkert si at det er babyen. Kjenner pulsen min godt. Puster akkurat, og dermed forstyrrer meg selv, i det jeg kjenner noe som kan være den lille Takk til dere som har svart. Kom gjerne med flere erfaringer. Anonymous poster hash: 32f65...98c
Roheryn Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Med første kjente jeg spark i uke 12 inni - som små rykninger eller en bitteliten fisk som dytter. Kjente utenpå noen uker senere. Var slank og hadde morkaka helt nede ved åpningen da, så forholdene lå vel til rette for det.Denne gangen kjente jeg de første små dyttene inni 13+2, men jeg tror kanskje jeg kunne kjent tidligere om jeg hadde våget å kjenne etter. Var på ul dagen før, og først etter det våget jeg å senke skuldrene og tro på at det er en levende liten baby der inne Har ikke kjent noe utenpå enda, men så er jeg bare 14+4 og har både morkaka foran og litt mer polstring denne gangen
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Man kjenner det innvendig først, og er stor forskjell når man gjør dette. 5 barn og kjente det tidligst med nummer tre. Innvendig rundt uke 13. Mannen kjente det utvendig da jeg var 15+6. I uke 18 våknet jeg om natten av at han turnet rundt. Han var en skikkelig propell. Anonymous poster hash: 12550...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå