Gå til innhold

Kvinner som liker kriminelle menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår meg virkelig ikke på venninnen min, hun er sammen med en kriminell mann (mc fyr) og jeg skjønner virkelig meg ikke på kvnner som liker småkriminelle / kriminelle menn, er det fordi de er "farlige" eller er det bare spenningen de er ute etter.. Jeg vurderer å kutte ut hun der venninnen min altså, vil ikke henge rundt med sånne folk og hun må jo tydligvis ha et fetish for det eller noe. De har akkurat blitt sammen og hun er veldig stolt over ham tydligvis! 

Blæh sier jeg bare...

Måtte bare få det ut!

Anonymous poster hash: 4d238...c48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår meg virkelig ikke på venninnen min, hun er sammen med en kriminell mann (mc fyr) og jeg skjønner virkelig meg ikke på kvnner som liker småkriminelle / kriminelle menn, er det fordi de er "farlige" eller er det bare spenningen de er ute etter.. Jeg vurderer å kutte ut hun der venninnen min altså, vil ikke henge rundt med sånne folk og hun må jo tydligvis ha et fetish for det eller noe. De har akkurat blitt sammen og hun er veldig stolt over ham tydligvis!

Blæh sier jeg bare...

Måtte bare få det ut!

Er man kriminell fordi man er mc-fyr? Har jeg ikke merket noe til gitt. Er selv gift med en som er medlem i en stor internasjonal 1 % klubb. Han er ikke kriminell og det er heller ikke de andre i klubben! Du vet at fordommer for dummer ikke sant? Ikke tro på alt media og politi går ut med når det gjelder disse klubbene, de overdriver veldig!!!

Men tror nok venninnen din og kjæresten klarer seg uten mennesker som deg i livet sitt. ;) god bedring!

Anonymous poster hash: 31d49...092

Skrevet

Blæh sier jeg bare...

Måtte bare få det ut!

Er man kriminell fordi man er mc-fyr? Har jeg ikke merket noe til gitt. Er selv gift med en som er medlem i en stor internasjonal 1 % klubb. Han er ikke kriminell og det er heller ikke de andre i klubben! Du vet at fordommer for dummer ikke sant? Ikke tro på alt media og politi går ut med når det gjelder disse klubbene, de overdriver veldig!!!

Men tror nok venninnen din og kjæresten klarer seg uten mennesker som deg i livet sitt. ;) god bedring!

Anonymous poster hash: 31d49...092

Ehh, beklager men jo 1% klubbene er kriminelle. Og de som er involvert vet dette. Hvorfor er mannen din involvert i klubben? For å bake boller til mc-kompisene? 

Her i byen er mc-klubben ønsket som støttemedlemmer til en 1% klubb. 

Fest på lokalet hver helg, og narkoen flyter. De har i tillegg en "uteplass" i sentrum der jeg selv poppet innom(ufrivillig, visste ikke at det var en slik plass) og man så raskt klientellet og hva det var som foregikk der inne.

Ser ingen grunn til at man skal oppsøke kriminalitet, og det gjør man med å omgås folk som er i slike dusteklubber!

Anonymous poster hash: 05f0e...859

Skrevet

Enig med anonym over her. selv om hun er sammen med en mc-fyr er det  ikke det samme som at han er kriminell. Sto selv bikerbrud i sommer, og vi er ikke kriminelle. Fordommer fordummer stadig! :)

Anonymous poster hash: ebef7...a9b
Skrevet

Jeg kjører HD, er med i MC klubb. Men kriminell er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 5d7af...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...