Gå til innhold

Skal aldri mer ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex i en bil haha... huff det var ikke lett skal man si, sexy og spennende men ganske upraktisk. MEN GUD SÅ TENT JEG BLE!:) 

Parkerte opp på et "offentlig" sted ganske sent på kvelden og det tok helt av;) Jeg tror sambo ble litt sjokkert over at jeg ville gjre det i bilen.. haha..

Upraktisk men verdt å prøve... ;)

Anonymous poster hash: 26575...4cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upraktisk? Er bare å stikke dåsa og ræva ut av vinduet. Han står utenfor vinduet. Tut og kjør!

Anonymous poster hash: f21b2...360
Skrevet

Gjør det på panseret neste gang  :Nikke:

Anonymous poster hash: baa86...492
Skrevet

litt kaldt ute :P 

Skrevet

Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles!

Skrevet

Vi har det i baksetet😊😚Jeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg😆😆😆😛😍

Han har automat gir hehe

Anonymous poster hash: f7e47...8c6

Skrevet

Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles!

Det går veldig bra  :nigo:

Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler

Skrevet

Ha på bukse?

Skrevet

Pledd?

Skrevet

Ha på bukse?

Det ville i grunnen ha vanskeliggjort en vesentlig del av det vi hadde planlagt. Det ble liksom ikke så romantisk som vi hadde sett for oss :D

Skrevet

Ha på bukse?

Det ville i grunnen ha vanskeliggjort en vesentlig del av det vi hadde planlagt. Det ble liksom ikke så romantisk som vi hadde sett for oss :D

Det nettopp det, jeg lurer på hvordan man skal få til å være spontan strandelsker uten å enten bære med seg underlag eller få Laura full av sandlopper og dets like.

Skrevet

Ha på bukse?

Det nettopp det, jeg lurer på hvordan man skal få til å være spontan strandelsker uten å enten bære med seg underlag eller få Laura full av sandlopper og dets like.

Nei, altså...Det er mulig at anonym over her har en løsning. Jeg har bare prøvd sand i dåsa varianten. Fristet absolutt ikke til gjentagelse!

Skrevet

Ha på bukse?

Flere måter.

- Dra trusa til side, men ikke ta av.

- Ta av genser, kjole osv og legge under rumpa.

- Dra ned trusa hans og sitte oppå

- Gjøre det nærmere vann der sanden er fastere

Noen forslag :)

Skrevet

Vi har det i baksetetJeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg

Han har automat gir hehe

Var vel kanskje ikke giringa som gjør dette farlig...? Hva med rattet.......?

Anonymous poster hash: 0b00a...325

Skrevet

fikk rattet rett opp i ræva,, det var ubehagelig!

Skrevet

Vi har det i baksetet😊😚Jeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg😆😆😆😛😍

Han har automat gir hehe

Håper jeg eller mine barn aldri møter dere på veien.

Ufattelig at det går an å være så egoistisk og dum at man setter andres liv i fare for sin egen tilfredsstillelses skyld.

Anonymous poster hash: 0df16...fcc

Skrevet

Upraktisk? Er bare å stikke dåsa og ræva ut av vinduet. Han står utenfor vinduet. Tut og kjør!

Anonymous poster hash: f21b2...360

Knegg!

Anonymous poster hash: a4890...7e8

Skrevet

Nei, altså...Det er mulig at anonym over her har en løsning. Jeg har bare prøvd sand i dåsa varianten. Fristet absolutt ikke til gjentagelse!

Blir omtrent som årets siste skitur på våren det - når du har skia full av klister og får masse rusk under, funker dårlig ;)

Har bare forsøkt svabergvarianten her foreløpig. Litt hardt, men fungerte det også. Har tenkt på det med sanda på stranda... ;)

Anonymous poster hash: 972bf...1a4

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi har det i baksetetJeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg

Han har automat gir heheAnonymous poster hash: f7e47...8c6

Jeg håper dere våkner opp en dag og innser hvor utrolig egoistisk og livsfarlig dere oppfører dere. Å sette andres liv i fare på den måten er rett og slett forkastelig!! Hvor mye oppmerksomhet tror du han klarer å ha på veien? Hva skjer den dagen han kjører på en helt uskyldig person, eller dere krasjer med en bil?

Fysj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...