Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 sex i en bil haha... huff det var ikke lett skal man si, sexy og spennende men ganske upraktisk. MEN GUD SÅ TENT JEG BLE! Parkerte opp på et "offentlig" sted ganske sent på kvelden og det tok helt av;) Jeg tror sambo ble litt sjokkert over at jeg ville gjre det i bilen.. haha.. Upraktisk men verdt å prøve... Anonymous poster hash: 26575...4cb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Upraktisk? Er bare å stikke dåsa og ræva ut av vinduet. Han står utenfor vinduet. Tut og kjør! Anonymous poster hash: f21b2...360
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Gjør det på panseret neste gang Anonymous poster hash: baa86...492
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 litt kaldt ute Anonymous poster hash: 26575...4cb
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Vi har det i baksetet😊😚Jeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg😆😆😆😛😍 Han har automat gir hehe Anonymous poster hash: f7e47...8c6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492
sug lut Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492 Ha på bukse?
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492 Pledd?
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492 Ha på bukse? Det ville i grunnen ha vanskeliggjort en vesentlig del av det vi hadde planlagt. Det ble liksom ikke så romantisk som vi hadde sett for oss
sug lut Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492 Ha på bukse? Det ville i grunnen ha vanskeliggjort en vesentlig del av det vi hadde planlagt. Det ble liksom ikke så romantisk som vi hadde sett for oss Det nettopp det, jeg lurer på hvordan man skal få til å være spontan strandelsker uten å enten bære med seg underlag eller få Laura full av sandlopper og dets like.
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492 Ha på bukse? Det ville i grunnen ha vanskeliggjort en vesentlig del av det vi hadde planlagt. Det ble liksom ikke så romantisk som vi hadde sett for oss Det nettopp det, jeg lurer på hvordan man skal få til å være spontan strandelsker uten å enten bære med seg underlag eller få Laura full av sandlopper og dets like. Nei, altså...Det er mulig at anonym over her har en løsning. Jeg har bare prøvd sand i dåsa varianten. Fristet absolutt ikke til gjentagelse!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Det er mye som ser sexy og fantastisk ut på film, som ikke er sånn i virkeligheten. Sex på stranda, f. eks. Gjett hvor det havner sand, og hvor godt dét føles! Det går veldig bra Gjort det mange ganger. Bare å ta forholdsregler Anonymous poster hash: baa86...492 Ha på bukse? Flere måter. - Dra trusa til side, men ikke ta av. - Ta av genser, kjole osv og legge under rumpa. - Dra ned trusa hans og sitte oppå - Gjøre det nærmere vann der sanden er fastere Noen forslag Anonymous poster hash: baa86...492
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Vi har det i baksetetJeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg Han har automat gir hehe Anonymous poster hash: f7e47...8c6 Var vel kanskje ikke giringa som gjør dette farlig...? Hva med rattet.......? Anonymous poster hash: 0b00a...325
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 fikk rattet rett opp i ræva,, det var ubehagelig! Anonymous poster hash: 26575...4cb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Vi har det i baksetet😊😚Jeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg😆😆😆😛😍 Han har automat gir hehe Anonymous poster hash: f7e47...8c6 Håper jeg eller mine barn aldri møter dere på veien. Ufattelig at det går an å være så egoistisk og dum at man setter andres liv i fare for sin egen tilfredsstillelses skyld. Anonymous poster hash: 0df16...fcc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Upraktisk? Er bare å stikke dåsa og ræva ut av vinduet. Han står utenfor vinduet. Tut og kjør! Anonymous poster hash: f21b2...360 Knegg! Anonymous poster hash: a4890...7e8
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Nei, altså...Det er mulig at anonym over her har en løsning. Jeg har bare prøvd sand i dåsa varianten. Fristet absolutt ikke til gjentagelse! Blir omtrent som årets siste skitur på våren det - når du har skia full av klister og får masse rusk under, funker dårlig Har bare forsøkt svabergvarianten her foreløpig. Litt hardt, men fungerte det også. Har tenkt på det med sanda på stranda... Anonymous poster hash: 972bf...1a4
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Vi har det i baksetetJeg rir han. Ellers så suger jeg han mens har kjører og han fingrer meg Han har automat gir heheAnonymous poster hash: f7e47...8c6 Jeg håper dere våkner opp en dag og innser hvor utrolig egoistisk og livsfarlig dere oppfører dere. Å sette andres liv i fare på den måten er rett og slett forkastelig!! Hvor mye oppmerksomhet tror du han klarer å ha på veien? Hva skjer den dagen han kjører på en helt uskyldig person, eller dere krasjer med en bil? Fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå