Gå til innhold

Vintersko til neste år, to størrelser opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere erfarne mammaer, jeg har en 3-åring som har noen super vintersko og jeg har så lyst til å kjøpe noen like til neste vinter siden vi er så fornøyde med dem :-)

Hun bruker str 26 nå og de er ikke akkurat for små, men begynner å bli trange med ullsokker oppi.

Ville dere gått to størrelser opp? 28? Eller hva er deres erfaringer med skostørrelser i denne alderen?

Ingen krise om jeg kjøper feil heller for de er nå på salg ;-)

Anonymous poster hash: a36ce...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si siden føttene vokser i rykk og napp. For oss har det passet å gå opp to størrelser fra vinter til vinter. Ville ikke gått for noe mindre enn 28, muligens 29.

Skrevet

Det har vært 1,5 -2 str opp fra vinter til vinter ganske jevn vekst hos frøkna mi. Jeg ville tatt sjansen og kjøpt 2 str større og hvis de ikke passer så kan du jo bare selge de på finn.

Skrevet

Du kan jo legge tykke ullsåler i dersom de er for store!

Kan jeg få spør hva slags sko d er? Er ikke spes. fornøyd med 4åringens... :P

Anonymous poster hash: aa5bd...c34

Skrevet

Jeg har flere ganger kjøpt to størrelser opp fra vinter til vinter. Det har fungert godt.

Anonymous poster hash: 71194...970
Skrevet

Jeg kjøpte for første gang sko på salg i fjor. Et par sandaler for sommeren + vintersko. Gikk opp to størrelser for min erfaring så langt var at det var voksetempoet. Bommet totalt. Begge deler ble for stort og vi måtte kjøpe inn nytt. Sandalene passer nå, greit nok, kam brukes inne i barnehagen. Vinterskoeneer vel passe til sommeren...

Skrevet

To størrelser opp her også, har passet fint tidligere :) Akkurat kjøpt nye vintersko på salg som skal brukes til neste vinter

Skrevet

Her har det variert mellom 1 og 2 størrelser opp hver år.

Anonymous poster hash: 9555d...a0c

Skrevet

Min elste gikk opp 3 str på et år

Skrevet

Her kjøpte vi de første vonterskoene i str 23 i januar i fjor. I januar i år måtte vi kjøpe vintersko for andre gang siden oktober, og er nå oppe i str 28. Her har hun da vokst 5 str i løpet av et år, hadde aldri turt å kjøpe vintersko til neste sesong nå.

Anonymous poster hash: 75aec...11f

Skrevet

Her har det vært 3-4 str opp fra vinter til vinter

Anonymous poster hash: 3a19f...173

Skrevet

Min har gått 4 str opp ett år, men siden jan. 2014 har han knapt gått opp. Derfor tør jeg ikke kjøpe sko flere måneder i forveien, det er vanskelig nok å kjøpe sko i mai som skal holde fem til august.

Men hvis prisen er god nok, får du vurdere om du vil ta sjansen på at det kan bli et komplett bomkjøp.

Anonymous poster hash: 670ad...3f2

Skrevet

Jeg kan ikke gjøre det med mine barn, minste er 3 år og vokste 3 str i fjor sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...