Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Det er 11 år siden vi gikk fra hverandre. Han ble for kontrollerende og dominant, men guuuuud som jeg savner sexen, intensiteten i blikket, lidenskapen, kjemien vi hadde. Han tok pusten fra meg bare han så på meg fra andre siden av rommet. Jeg er fornøyd med tøffelhelten jeg giftet meg med, for all del, det er en enklere hverdag. Men lidenskapen og kjemien vil jeg nok alltid savne... Anonymous poster hash: 54ca4...555
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Hehe....😊😚 Du får få "tøffel" mannen din litt mer spenstig da😚 Anonymous poster hash: 86f05...d39
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Man får sjelden i pose og sekk Anonymous poster hash: feece...c07
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hehe....😊😚 Du får få "tøffel" mannen din litt mer spenstig da😚 Anonymous poster hash: 86f05...d39 Prøvde.. Men det ble totalt turn-off. Han er ikke intens og dominerende, han er snill og omtenksom og spør omtrent om lov til alt i sengehalmen.. Blir litt "Legg deg ned, jeg pule deg til du skjelver i nytelse.... Hvis det er greit for deg da. Vil du jeg skal kalle deg skitten liten pike?" I dette forholdet er det dessverre jeg som er sjefen... Er lite tak i mannen. Anonymous poster hash: 54ca4...555
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Hehe....😊😚 Du får få "tøffel" mannen din litt mer spenstig da😚 Anonymous poster hash: 86f05...d39 Prøvde.. Men det ble totalt turn-off. Han er ikke intens og dominerende, han er snill og omtenksom og spør omtrent om lov til alt i sengehalmen.. Blir litt "Legg deg ned, jeg pule deg til du skjelver i nytelse.... Hvis det er greit for deg da. Vil du jeg skal kalle deg skitten liten pike?" I dette forholdet er det dessverre jeg som er sjefen... Er lite tak i mannen. Anonymous poster hash: 54ca4...555 Haha😂😂 Ja, men han høres ut som en bra mann ellers da. Her er kjæresten min også rolig og snill, men er helt med om jeg sier han skal være dominant😜😛 Men spør seg litt frem da haha Anonymous poster hash: 86f05...d39
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Hehe....😊😚 Du får få "tøffel" mannen din litt mer spenstig da😚 Anonymous poster hash: 86f05...d39 Prøvde.. Men det ble totalt turn-off. Han er ikke intens og dominerende, han er snill og omtenksom og spør omtrent om lov til alt i sengehalmen.. Blir litt "Legg deg ned, jeg pule deg til du skjelver i nytelse.... Hvis det er greit for deg da. Vil du jeg skal kalle deg skitten liten pike?" I dette forholdet er det dessverre jeg som er sjefen... Er lite tak i mannen. Anonymous poster hash: 54ca4...555 Haha😂😂 Ja, men han høres ut som en bra mann ellers da. Her er kjæresten min også rolig og snill, men er helt med om jeg sier han skal være dominant😜😛Men spør seg litt frem da haha Anonymous poster hash: 86f05...d39 He he. Ja.. Han er det. Verdens beste. Og jeg har ikke vondt av å måtte fantasere litt. Anonymous poster hash: 54ca4...555
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men det kan jo komme litt med tiden? . Min mann er en veldig grei kar, som på ingen måte er dominerende i hverdagslivet. Men han har en selvtillit som jeg aldri har møtt hos noen jeg har vært sammen med før. Fantastisk kjemi i senga, fra første forsøk. Synes det er litt synd hvis dere aldri skal få oppleve dette... Kanskje kan det hjelpe å snakke med han, utenfor senga. Selvsagt trygge han med at han er den beste du har møtt, men at du skulle ønske at han kunne... Anonymous poster hash: 28345...a77
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Sammen i 9 år. Vi har gjort noen forsøk. En gang klarte han å være dominant. Da var han full og kom hjem og var klar NÅ! har hatt flere forsøk senere.. Og det blir bare verre for hver gang. Har prøvd å vise på ham.. Han likte det så godt at han vil heg skal fortsette. Men jeg får ikke noe ut av være den dominante i senga.. Gjør det av og til for hans del. Og han skjønner fortsatt ikke tegningen. Greit å la være, lukke øynene og nyte fantasien.. Anonymous poster hash: 54ca4...555
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Min er heller ikke særlig dominerende i senga. Men han vet at jeg liker at han holder feks armene mine over hodet litt. Og det gjør han innimellom:-) Anonymous poster hash: 86427...32a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Samboeren min vil helst være den dominante i sengen. Jeg liker det røft og hardt i senga, og elsker det når han tar seg av alt og ber meg om å gjøre ting Anonymous poster hash: 465cd...496
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Samboeren min vil helst være den dominante i sengen. Jeg liker det røft og hardt i senga, og elsker det når han tar seg av alt og ber meg om å gjøre ting Anonymous poster hash: 465cd...496 Lucky you!!! Ikke misunnelig.. Nei da... Anonymous poster hash: 54ca4...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå